• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 3 اسفند 1396
کد مطلب : 7620
+
-

فیلمساز جوان 10روز در کمپ زندانی شد

فیلمساز جوان با توطئه برادرانش ‌10روز در کمپ زندانی شد.

به گزارش همشهری، چند روز پیش فیلمساز جوانی به دادسرای جنایی رفت تا از 2برادرش شکایت کند.

وی گفت: من علاوه بر کار فیلمسازی در زمینه ساخت‌وساز هم فعالیت دارم. چند وقت پیش متوجه شدم 2برادرم که اعتیاد شدیدی به مواد‌مخدر دارند، تمام تجهیزات ساختمانی‌ام را که ارزش میلیونی داشت شبانه از یکی از ساختمان‌های در حال ساخت سرقت کرده‌اند. نگهبان آنها را دیده بود و از آنجا که می‌دانست برادران من هستند حرفی نزده بود.

بعد از این ماجرا نزد برادرانم رفتم و گفتم یا وسایلم را برگردانند یا پولش را بپردازند اما آنها زیر بار نمی‌رفتند تا اینکه چند روز پیش وقتی داخل خانه‌ام بودم، 2برادرم به همراه 4نفر دیگر وارد خانه شدند و به زور مرا سوار ماشینی کردند و با خود به کمپ بردند. مادرم هم خانه بود و هرچه به برادرانم التماس کرد که مرا رها کنند، فایده‌ای نداشت. وی ادامه داد: آنها در کمپ از من آزمایش گرفتند و با وجود اینکه متوجه شدند اعتیاد ندارم اما زندانی‌ام کردند. تا اینکه من دست به اعتصاب غذا زدم و پس از گذشت 10روز برادر بزرگ‌ترم به دادم رسید و مرا از کمپ بیرون آورد و نجاتم داد.

گویا مادرم موضوع را با برادرم درمیان گذاشته و او به کمک من آمده بود. حالا از 2برادر معتادم به اتهام سرقت و اینکه 10روز مرا در کمپ زندانی کردند شکایت دارم. علاوه بر این از کارکنان کمپ هم شاکی هستم چرا که آنها از من آزمایش گرفتند و با اینکه متوجه شدند معتاد نیستم مرا در آنجا زندانی کردند و شکنجه‌ام دادند. با اعلام این شکایت، تحقیقات در این خصوص آغاز شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید