• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 10 شهریور 1398
کد مطلب : 76046
+
-

کمالوند: می‌توانستیم برنده بازی باشیم

ورزش
کمالوند: می‌توانستیم برنده بازی باشیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از تساوی تیمش با تیم ذوب آهن گفت: می‌توانستیم برنده بازی باشیم، ولی از موقعیت‌هایمان به‌خوبی استفاده نکردیم. 

به گزارش مهر، «فراز کمالوند» افزود: از مردم خون‌گرم و مهمان‌نواز جم تشکر می‌کنم که در این چند روز مهربانی را در حق ما تمام کردند و امیدواریم با ساختن یک تیم خوب تماشاگران را راضی نگه داریم. 

وی خاطرنشان کرد: ۹۵ درصد از بازیکنان بزرگسالان تیم در سال گذشته را از دست دادیم و با استفاده از بازیکنان لیگ یکی و چند بازیکن باتجربه پا به لیگ برتر گذاشتیم. سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان این‌که ارزان‌ترین تیم مسابقات لیگ برتر هستیم افزود: در 2 هفته ابتدایی، قرعه سختی نصیب ما شده است، ولی بازیکنان نشان دادند که از هیچ تیمی کمتر نیستند و در هر دو بازی مستحق پیروزی بودیم. 

وی بیان کرد: در ۲۵ دقیقه آخر سراپا حمله بودیم. ما 3 مهاجم خود را نداشتیم و عملا بدون مهاجم بودیم. با اضافه شدن بازیکنان تیم جان تازه‌ای می‌گیرد و از هفته‌های چهارم و پنجم تیم بهتر می‌شود. در ضربات آخر باید بهتر استفاده کنیم و چند موقعیت داشتیم که نتوانستیم به‌خوبی استفاده کنیم. 

کمالوند با بیان این‌که نمی‌توانیم در مورد داوری صحبت کنیم تصریح کرد: باشگاه به صورت رسمی و از مجاری قانونی در مورد داوری اقدام خواهد کرد. 

وی خاطرنشان کرد: تیم ذوب ‌آهن تیم بسیار خوبی است، ولی امروز مستحق پیروزی بودیم. آینده تیم را خیلی خوب می‌بینم و در بازی‌های آینده خیلی بهتر خواهد شد. در هر دو بازی اول خود پا‌به‌پای این دو تیم بازی کردیم و برتر بودیم. کمالوند با تقدیر از مدیریت منطقه ویژه پارس اضافه کرد: مدیریت مجموعه باشگاه از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات تیم استفاده کرده است و در هفته ‌آینده شاهد تزریق بخشی از قرارداد بازیکنان خواهیم بود.
 
وی بیان کرد: خیلی خوشحالم که تماشاگران از عملکرد ما راضی بودند و از نحوه بازی تیم ما راضی بودند. در نیمه دوم ذوب‌ آهن با ۱۱ نفر دفاع می‌کرد و بیانگر این است که خوب بازی کردیم. سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: امروز مثل جنگجویی بودیم که شمشیر نداشت. 

این خبر را به اشتراک بگذارید