• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
یکشنبه 10 شهریور 1398
کد مطلب : 75920
+
-

جشن عاطفه‎ها در ۱۲۰ پایگاه لرستان

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: در آستانه شروع سال تحصیلی، جشن عاطفه‌ها برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به دانش آموزان بی‌بضاعت در ۱20 پایگاه در حال برگزاری است. به گزارش ایرنا، «جاسم محمدی فارسانی» اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها در سه مرحله با شعار «با رنگ مهر رویایی بسازیم» در پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مدارس آغاز شده است.

وی گفت: مرحله اول این جشن روز 7 شهریور و مرحله دوم آن از تاریخ ۸ شهریور در مصلاها و مراکز نیکوکاری مستقر در مساجد برگزار شد و مرحله سوم هم ۱۰ مهر با حضور دانش آموزان در مدارس استان برپا خواهد شد. محمدی گفت: پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها، ادارات کمیته امداد سراسر استان، مراکز نیکوکاری و مدارس به‌صورت حضوری کالای موردنیاز دانش آموزان شامل (پوشاک، لوازم‌التحریر، کیف، کفش و...) را جمع‌آوری می‌کنند. علاوه بر این، کد دستوری #۱*۸۸۷۷* به‌صورت آنلاین و انتخاب منطقه جغرافیایی و محل هزینه کرد کمک اهدایی تخصیص ‌یافته است.

وی با تأکید بر اینکه جشن عاطفه‌ها با همکاری صداوسیما، آموزش‌وپرورش، مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود، گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده از طریق کمیته امداد و مسئولین مدارس در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد. محمدی فارسانی با تأکید بر اینکه اکنون  ۱۳ هزار ۵۰۰ دانش‌آموز در لرستان تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: در سال جاری 2 میلیارد تومان اعتبار از محل ردیف بودجه این نهاد برای حمایت تحصیلی و تأمین لوازم‌التحریر تخصیص ‌یافته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید