• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 10 شهریور 1398
کد مطلب : 75908
+
-

بهره‌برداری از نخستین زمین استاندارد مینی‌گلف اصفهان

همزمان با برگزاری نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف دختران کشور در اصفهان از نخستین زمین مینی‌گلف شهر اصفهان نیز بهره‌برداری شد.
به گزارش تسنیم، نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف دختران کشور در 2 رده سنی 12 تا 14 و 14 تا 18 سال در اصفهان برگزار می‌شود.

همزمان با آیین افتتاحیه این مسابقات نخستین زمین مینی‌گلف شهر اصفهان در ورزشگاه کوثر به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در آیین افتتاحیه این رقابت‌ها اظهار کرد: در یک سال گذشته اتفاقات خوبی در هیات گلف استان افتاده و امروز نیز شاهد بهره‌برداری از یکی از زیباترین زمین‌های مینی‌گلف کشور در اصفهان هستیم.

«محمد سلطان‌حسینی» افزود: شاید همه استان اصفهان را به هنر و بناهای تاریخی آن بشناسند، اما با وجود این‌که در زمان دفاع مقدس در مرزهای اصفهان شاهد جنگ نبودیم، این استان با افتخار و برای دفاع از مرز و بوم خود 23 هزار شهید تقدیم وطن کرد که بالاترین تعداد نسبت به جمعیت یک استان در کل کشور است.
وی ادامه داد: استان اصفهان بیشترین خیریه‌ها را دارد که برخی نزدیک به یک قرن قدمت دارند.

رئیس هیات گلف استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: در چند دهه اخیر فاقد یک زمین استاندارد مینی‌گلف بود و این حق از نوجوانان و جوانان اصفهان دریغ شده بود اما با مساعدت رئیس فدراسیون گلف و تلاش مسئولان ورزش استان و هیات گلف، شاهد بهره‌برداری از نخستین زمین مینی‌گلف شهر اصفهان هستیم.
«کوروش محمدی» افزود: فدراسیون گلف حدود 45 روز پیش از هیات گلف استان درخواست کرد میزبان المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف دختران کشور شود و این زمین با همت جمعی در عرض 45 روز آماده بهره‌برداری شد.

شهردار اصفهان نیز در مراسم گشایش المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف دختران کشور و بهره‌برداری از نخستین زمین مخصوص این رشته ورزشی در اصفهان اظهار کرد: دختران نوجوان حاضر در المپیاد استعدادهای برتر با علاقه پا به عرصه ورزش خاص گلف گذاشته‌اند و امیدوارم خاطرات خوبی از شهر اصفهان برای آنها به یادگار بماند.
«قدرت‌الله نوروزی»ٍٍ بیان کرد: امیدوارم میزبانی از المپیاد استعدادهای برتر و افتتاح زمین مینی‌گلف اصفهان به توسعه این رشته در شهر اصفهان و کشور کمک کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید