• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 10 شهریور 1398
کد مطلب : 75816
+
-

درخشش دانش‌آموزان زنجانی در جشنواره خوارزمی

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان استان زنجان در جشنواره خوارزمی درخشیدند. داود بهرامی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: دانش‌آموزان دوره اول متوسطه استان زنجان در پنجمین دوره کشوری جشنواره نوجوانان خوارزمی موفق به کسب مقام‌های مختلف شدند. 

وی با بیان این‌که در این رویداد علمی ـ پژوهشی نمایندگان استان‌ها با هم به رقابت پرداختند، ادامه داد: دانش‌آموزان استان زنجان توانستند ۶ رتبه نخست تا دوم را در رشته‌های مختلف از آن خود کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از کسب رتبه نخست کشوری پژوهش توسط دانش‌آموزان مهنا اشرفی و سما جعفریان از ناحیه یک زنجان خبر داد و افزود: در رشته زبان انگلیسی نیز دانش‌آموزان الهه احمدی و غزاله احمدی از ناحیه یک زنجان رتبه نخست کشوری را کسب کردند.
 
بهرامی از کسب رتبه نخست کشوری فعالیت‌های آزمایشگاهی توسط دانش‌آموزان آهو اجلی و ندا رشتچی از ناحیه 2 زنجان خبر داد و گفت: فرشته خدایی از شهرستان ابهر نیز در رشته ادبیات موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد. 

وی از کسب رتبه دوم کشوری دست‌سازه‌ها توسط دانش‌آموزان مهسا تنهایی و فاطمه نوروزی از شهرستان ابهر خبر داد و تصریح کرد: در بخش بازارچه مانیا متولی‌زاده و ریحانه جباری از شهرستان ابهر موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید