• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 9 شهریور 1398
کد مطلب : 75612
+
-

باند سارقان خشن منهدم شد

باند سارقان خشن منهدم شد
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری اعضای باند سرقت و زورگیری از نوجوانان در فردیس خبر داد و گفت: سارقان به 7 فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ «بیژن جنتی» در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره کیف‌قاپی و موبایل‌قاپی خشن از نوجوانان و جوانان که توان مقابله در برابر سارقان را نداشتند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو 206 سفید با 3 سرنشین پس از شناسایی خیابان‌ها و اماکن خلوت و بدون روشنایی، سوژه خود را انتخاب و با شیوه‌های مختلف او را به محل مورد نظر خود هدایت می‌کردند.
جنتی بیان کرد: اعضای این باند خشن هنگام سرقت، درِ صندوق عقب خودرو را برای مشخص نشدن شماره پلاک خودرو باز می‌کردند و در هنگام سرقت مالباختگان را با اعمال خشن به‌شدت مورد ضرب و جرح قرار می‌دادند.
این مقام انتظامی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی فردیس پس از انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی اعضای این باند شرور شدند که با هماهنگی مقام قضایی، هر 3 نفر آنها در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.
جنتی ادامه داد: سارقان در بازجویی‌های صورت‌گرفته به 7 فقره زورگیری و سرقت خشن اعتراف کردند و نامبردگان پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و از آنجا روانه زندان شدند.
وی با اشاره به این‌که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به‌شدت برخورد خواهد شد و در این موضوع اغماضی وجود ندارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :