• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 9 شهریور 1398
کد مطلب : 75491
+
-

تحقیق خرید موتورسیکلت

ابوالفضل حجازی/عضو هیأت مدیره انجمن تولید‌کنندگان موتورسیکلت


 متقاضیان خرید موتورسیکلت قبل از هر چیز نسبت به قیمت و کیفیت و خدمات پس از فروش محصولی که خواستار خرید آن هستند از طریق فضای مجازی یا منابع دیگر تحقیق کنند.
 به مشتریان خرید موتورسیکلت توصیه می‌شود تا این محصولات را از طریق واحدهای دارای پروانه کسب که فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای عرضه مستقیم خدمات راه‌اندازی کرده‌اند و قادر به ارائه خدمات پس از فروش هستند، تهیه کنند.
 مشتریان موتورسیکلت در شهرستان‌ها نیز می‌توانند انواع موتورسیکلت را از نمایندگی‌های مجاز شرکت‌های معتبر خریداری کنند.
  براساس طرحی که ارائه شده بانک‌ها نیز باید برای خرید اقساطی موتورسیکلت توسط اقشار کم درآمد به کمک بیایند؛ این کار زمینه جمع‌آوری موتورسیکلت‌های اسقاطی را فراهم می‌کند.
 شرکت‌های تولیدی موتورسیکلت تلاش می‌کنند تا برای حفظ اعتبار و برندشان کمترین شکایات را در زمینه ارائه خدمات پس از فروش مشتریان خود داشته باشند.
 انجام تعمیرات موتورسیکلت تابع ضوابطی است که اتحادیه فروشندگان و تعمیرکاران اعلام کرده است و مشتریان برای دریافت خدمات باید به این ضوابط توجه داشته باشند.
 طرح تشکیل و ثبت شرکت‌های خدماتی با شعبه‌های متعدد برای ارائه خدمات سیار به مالکان موتورسیکلت در دستور کار است و در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.
 همه انواع موتورسیکلت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و مشتریان می‌توانند شکایات خود را در این زمینه از طریق ثبت شکایت در سایت اتحادیه، تماس تلفنی یا ارائه شکایت کتبی اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید