• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
پنج شنبه 7 شهریور 1398
کد مطلب : 75463
+
-

فرزندپروری باکفایت

دریچه
فرزندپروری باکفایت

نشست ویژه شهر کتاب، شنبه نهم شهریور ساعت ۱۱ صبح به رونمایی کتاب «فرزندپروری باکفایت» اختصاص دارد که با حضور مترجم اثر، جان فیلیپ لوییس و امیر عسگری در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.
به گزارش همشهری، کتاب فرزندپروری باکفایت نوشته جان فیلیپ لوییس و کارن مک‌دونالد لوییس، طرح‌واره درمانی و تحقیقات معتبر در زمینه فرزندپروری را با تجربیات نویسندگان اثر به‌عنوان درمانگر و والد ترکیب کرده است تا راهی عملی، آسان و مستدل در فرزندپروری بگشاید. همچنین فرزندپروری باکفایت نیازهای عاطفی اساسی را مطرح می‌کند و توضیح می‌دهد که چرا تأمین این نیازها برای پرورش سالم فرزندان از نظر روانی لازم است. در این کتاب والدین نسبت به‌خود دید تازه‌ای می‌یابند و می‌آموزند چگونه از واکنش‌های منجر به خشم پرهیز و روابط را بعد از نزاع و درگیری ترمیم کنند و بتوانند با کودکان و نوجوانان خود رابطه مجدد برقرار کنند. جان لوییس، بنیانگذار و رئیس مؤسسه امید جهانی (در سنگاپور) و مربی مهارت‌های زندگی و مشاور ازدواج است. جان و کارن هر دو عضو متخصص انجمن‌های مشاوره آمریکا و استرالیا به‌حساب می‌آیند. آنها همچنین مشاوران رسمی انجمن مشاوره سنگاپور هستند. به‌عنوان بنیانگذاران رویکرد فیلم‌درمانی، جان و کارن از محتوای چندرسانه‌ای در کارگاه‌های خود در کلیسا و نهادهای مستقل دیگر استفاده می‌کنند و به آموزش مربیان در حوزه فرزندپروری و ازدواج در سراسر جهان می‌پردازند. 
فرزندپروری باکفایت به تازگی از سوی انتشارات ارجمند با ترجمه دکتر سیدمهدی موسوی‌موحد به فارسی برگردانده شده است.  مرکز فرهنگی شهر کتاب در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم  واقع است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :