• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 3 اسفند 1396
کد مطلب : 7543
+
-

سال نو، پوست نو

پوست و مو
سال نو، پوست نو

حدود یک ماهی به شروع سال نو باقی مانده. بنابراین فرصت دارید تا در بین همه شلوغی‌ها و دوندگی‌های دم عید،  یک ساعتی هم برای خودتان وقت بگذارید و به پوست‌تان رسیدگی کنید. به این ترتیب با ظاهری شاداب، سال نو را شروع خواهید کرد. 

 

هر روز

 رطوبت‌دهی کنید

هر روز بعد از انجام دادن هر کاری روی پوست، اعم از لایه‌برداری، چرب کردن، استفاده از ماسک‌های مناسب پوست و... پوست را شسته و آن را با کرم مناسب، مرطوب کنید.

 

سه روز در هفته

لایه بردار استفاده کنید

 از یک کرم لایه‌بردار مناسب یا لایه‌بردار دست‌ساز خانگی برای لایه‌برداری از پوست استفاده کنید. این کار را سه روز در هفته و ترجیحا هنگام شب و کمی قبل از خواب انجام دهید.

 

 یک هفته، یک روز در میان

 

 مخلوط شیره آلوئه‌ورا و عسل

 یک قاشق چای‌خوری عسل را با یک قاشق چای‌خوری عصاره آلوئه‌ورا مخلوط کنید. صورت را بشویید و بعد این مخلوط را روی تمام صورت به جز دور چشم‌ها بمالید. بعد از نیم ساعت صورت‌تا‌ن را بشویید. این کار را یک هفته، یک روز در میان انجام دهید. 

 

یک هفته، سه روز در هفته

 

آب حاوی عصاره لیمو بنوشید

 آب ‌ یک عدد لیموترش را بگیرید. هر مقدار که به دست آمد، به همان مقدار به آن آب سرد اضافه کرده و هم بزنید. سپس به مدت یک هفته، طی سه روز این کار را انجام دهید. برای مثال روزهای فرد این نوشیدنی را بنوشید. به این ترتیب از چربی‌های اضافی پاکسازی خواهند شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید