• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
پنج شنبه 3 اسفند 1396
کد مطلب : 7542
+
-

سفر به قاره برزیل!

آمریکای شمالی / برزیل
سفر به قاره برزیل!

اغلب برزیلی‌ها می‌گویند ‌ در یک قاره زندگی می‌کنند و نه یک کشور! این جمله آنها ممکن است کمی اغراق‌آمیز باشد‌ اما چندان هم خالی از معنا نیست. اگر شما «آلاسکا» را از آمریکا حذف کنید، برزیل بزرگ‌تر از ایالات متحده آمریکا خواهد شد.

 

 

غذای سنتی

برزیل با داشتن سر آشپزهای درجه یک، غذاهای متنوع محلی و نزدیکی به جنگل و دریا غذاهای بسیار غنی دارد. تنوع رستوران‌ها و غذاها از جاذبه‌های این کشور است. اگر طرفدار غذاهای لبنانی، ژاپنی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی ‌ یا ایتالیایی هستید به راحتی می‌توانید غذای محبوب‌تان را در شهرهای مختلف برزیل با کیفیت بسیار بالا امتحان کنید و در ضمن به این فهرست غذاهای محلی را هم اضافه کنید.

 

 

  از مرکز برده‌داری تا دنیای مدرن سالوادور

سالوادور بزرگ‌ترین شهر ساحلی شمال شرق برزیل است. شهری که زمانی یکی از مراکز برده‌داری جهان بوده امروزه با تنوع فرهنگی غنی تاریخ و پیشنه خود را حفظ کرده است. سالوادور به‌دلیل کارناوال‌های خیابانی‌اش در بین گردشگران طرفداران بسیاری دارد.

 جاذبه‌ها: کلیسای ال روساریو، باغ گیاه‌شناسی بوتانیکو لو لاگون، جنگل چاپاراستیک، موزه تاریخ نظامی و موزه هنرهای مردمی.

 

 

ریوی منهای فوتبال

ریودوژانیرو دومین شهر بزرگ برزیل است که نامش در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده. قرارگیری شهر در کنار کوه‌های سرسبز، سواحل طلایی و خلیج‌های زیبای اقیانوس اطلس این سرزمین را برای طبیعت دوستان به یک مقصد رؤیایی تبدیل کرده است.

 جاذبه‌ها: مجسمه مسیح، ساحل ایپانما، پارک گیاه‌شناسی، منطقه سانتا ترزا و استادیوم ماراکانا از دیدنی‌های این شهر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید