• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 7 شهریور 1398
کد مطلب : 75419
+
-

شیری: سعی می‌کنم زیاد پاس گل بدهم

بعدا معلوم می‌شود که چه امتیازهای باارزشی در هفته اول گرفتیم

شیری: سعی می‌کنم زیاد پاس گل بدهم

حمیدرضا علیپور

  مهدی شیری فعلا در غیاب حسین ماهینی که به‌تازگی از بند مصدومیت رها شده و با تیم تمرین می‌کند، تقریبا در پست مدافع راست بی‌رقیب است. البته او رقبای غیرتخصصی جدی‌ای مثل شجاع یا سیامک را هم دارد. با شیری که به گفته خودش به آزادی بیشتری برای حرکات روبه جلو دست یافته و قصد دارد پاس‌گل‌های زیادی بدهد، گفت و گو کرده ایم.
   در هفته اول برد روحیه‌بخش اما سختی به‌دست آوردید.
به هر حال بازی اول همیشه سخت است و بازیکنان هم کاملا از شرایط بدنسازی بیرون نیامده بودند به همین دلیل کمی بدن‌های ما سنگین بود. این را هم باید اضافه کنم که پارس جم هم حریف بسیار خوبی بود و در ادامه هم مشخص می‌شود که چه 3امتیاز مهمی گرفتیم.
   خیلی‌ها معتقدند کسب چهارمین قهرمانی پیاپی کار خیلی سختی است. خودت چه فکر می‌کنی؟
قطعا همینطور است. تازه امسال همه تیم‌ها قوی‌تر هم شده‌اند و دیگر تیم آسان وجود ندارد. این را هم درنظر بگیرید که سومین قهرمانی پیاپی کار نشدنی و سختی بود که پرسپولیس موفق به کسب آن شد. حالا باید دنبال پوکر در قهرمانی باشیم.
  پرسپولیس خیلی زود به بازی‌های سخت فصل رسید.
ما برای قهرمانی دوباره چند فینال در پیش داریم که نخستین آن بازی با تراکتور است که یکی از سنگین‌ترین بازی‌های فصل هم هست. اگر این تیم پرمهره را ببریم، عالی است.
  در سیستم جدید کالدرون فضای بیشتری داری اما سمت راست پرسپولیس نسبت به چپ کمتر نفوذ می‌کند.
تاکتیک پرسپولیس تغییر کرده و نسبت به قبل خیلی تهاجمی‌تر بازی می‌کنیم. به همین دلیل من هم در کارهای هجومی می‌توانم راحت‌تر شرکت کنم. امیدوارم روزبه‌روز بهتر شوم و پاس‌های گل زیادی به همبازی‌هایم بدهم.
  در عکس‌های تمرین انگار کالدرون از بازیکنان جدی‌تر تمرین می‌کند و وزنه می‌زند!
با اینکه سرمربی باتجربه و بزرگی است، خیلی انگیزه دارد و پابه‌پای ما تمرین می‌کند و همین به بازیکنان انگیزه می‌دهد. مطمئنم با او موفق می‌شویم.

این خبر را به اشتراک بگذارید