• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 6 شهریور 1398
کد مطلب : 75249
+
-

دستور دادستانی برای رفع محدودیت تردد اورژانس در چهارمردان

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به تصویر منتشر شده در فضای مجازی درباره محدودیت ورود آمبولانس اورژانس برای امدادرسانی به خیابان چهارمردان قم و جابه‌جایی نامتعارف یک بیمار در محدوده این خیابان گفت: دادستانی قم برای رفع محدودیت تردد اورژانس در این خیابان دستور فوری صادر کرد. به گزارش ایرنا، «مهدی فراهانی» افزود: با توجه به وجود محدودیت‌های موجود در محل خیابان انقلاب(چهارمردان) برای ورود آمبولانس‌های اورژانس به این محل جلسه‌ای با حضور دادستان در این خیابان تشکیل و با بازدیدهای انجام شده دستورفوری صادر شد.

وی ادامه داد: در بازدید از این خیابان مقرر شد شهرداری نسبت به تسهیل در ورود و خروج بهتر و سریع‌تر کارکنان و آمبولانس اورژانس اقدامات مقتضی را با قید فوریت به عمل آورده و اورژانس نیز تدابیر جدیدی از جمله استقرار آمبولانس در محل را با لحاظ شرایط خاص منطقه مذکور اتخاذ و اجرا کند. فراهانی‌ تأکید کرد: شهروندان گرامی در محدوده خیابان انقلاب(چهارمردان) همانند گذشته در صورت نیاز به خدمات فوریت پزشکی می‌توانند با شماره ۱۱۵ تماس حاصل کنند و بدیهی است مرکز اورژانس با لحاظ توضیحات فوق در کمترین زمان ممکن به ارائه خدمات فوریت پزشکی به مددخواهان اقدام خواهد کرد.

در روزهای گذشته تصویری از نحوه جابه‌جایی یک مریض با استفاده از گاری در خیابان چهارمردان قم در فضای مجازی منتشر شد که با بازتاب‌های زیادی نیز مواجه شد. این در حالی است که به دلیل مسدود کردن کامل خیابان چهارمردان توسط شهرداری با نصب میله‌های حفاظ امکان ورود هیچ وسیله نقلیه‌ای به این خیابان وجود ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید