• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 6 شهریور 1398
کد مطلب : 75245
+
-

بهره‌برداری از ۱۵۵ طرح عمرانی در شازند

استاندار مرکزی گفت: ۱۵۵ طرح عمرانی، اقتصادی و اجتماعی همزمان با هفته دولت با صرف ۵۵۰ میلیارد ریال در شهرستان شازند بهره‌برداری شد که این طرح‌ها هدیه دولت به مردم این منطقه است. به گزارش ایرنا، «سیدعلی آقازاده» در جریان سفر به شهرستان شازند در جمع اصحاب رسانه افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۱۳۵ نفر اشتغال‌زایی شده است. وی اظهار کرد: اجرای طرح‌های آبخیزداری با هدف جلوگیری از حرکت سیلاب و گل و لای در شازند انجام شده که گامی موثر در مدیریت بحران است. 

استاندار گفت: کشاورزان از قیمت‌گذاری خرید تضمینی محصولات کشاورزی ناراضی هستند و در این خصوص باید قیمت واقعی مورد توجه قرار گیرد. آقازاده افزود: قیمت تضمینی محصولات کشاورزی با زحمات و هزینه‌کرد کشاورزان فاصله زیادی دارد و این موضوع به مراجع فرادستی منعکس شده است. وی همچنین در جمع مردم روستای «مالمیر» شهرستان شازند گفت: تأمین آب آشامیدنی این شهرستان به‌ویژه روستاها مطالبه جدی است و در این خصوص طرح آب‌رسانی به ۴۰ روستا آغاز شده است.

استاندار گفت: عملیات آب‌رسانی به 5 روستای شازند امسال با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار دارد. آقازاده افزود: آب‌رسانی به این ۴۰ روستا در مجموع به ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد. در جریان این سفر با حضور استاندار مرکزی عملیات اجرایی ساختمان شرکت گاز شهر شهباز به وسعت ۸۱۱ مترمربع در ۲ طبقه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شد. زمین چمن مصنوعی شهدای روستای لودزر به وسعت 1200 متر مربع با اعتبار 3 میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیز با حضور استاندار مرکزی به بهره‌برداری رسید که ۲ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات اداره ورزش و جوانان استان مرکزی و یک میلیارد ریال و ۸۰۰ میلیون ریال آن از محل دهیاری لودزر علیا تأمین اعتبار شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید