• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 74918
+
-

اکران فیلم‌های کودک و نوجوان در روستاها

مدیر انجمن سینمای جوانان قم با اشاره به اجرای طرح سینما خاطره به‌عنوان یکی از بخش‌های جنبی جشنواره فیلم کودک و نوجوان کشور، از اکران برخی از فیلم‌های این جشنواره در روستاهای استان خبر داد.

«رضا ابوذر» در گفت‌وگو با ایرنا‌ افزود: ۶ فیلم سینمایی خاطره‌انگیز حوزه کودک و نوجوانان توسط کارشناسان سینمایی انتخاب و توسط سینما سیار و در قالب طرح سینما خاطره در روستاهای کم‌برخوردار استان اکران شد.

وی با بیان این‌که این طرح موجب عدالت اجتماعی، ارتقای سطح فرهنگی و دسترسی کودکان مناطق محروم به سینما می‌شود اضافه کرد: این طرح اقدامی مهم و بزرگ در حوزه سینمایی است که با توجه به استقبال زیاد از آن در تلاش هستیم تا این طرح در طول سال استمرار داشته باشد.

ابوذر ادامه داد: فیلم‌های کودک و نوجوان در ۴ روستای قم اکران شد. 
وی ‌استمرار اجرای این طرح را منوط به همراهی مسئولان روستاها دانست و افزود: مساجد، مدارس و پارک‌ها از جمله مکان‌هایی است که امکان حضور سینما سیار و اکران فیلم‌های سینمایی وجود دارد.

مدیر انجمن سینمای جوانان قم اظهار کرد: با اکران فیلم‌های به‌روز سینما کودک و نوجوان در قالب این طرح می‌توان علاوه بر ارتقای سطح فرهنگ روستاها در غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار نیز کمک بسیاری کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید