• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 74907
+
-

بهره‌برداری از ۸۷ طرح عمرانی در کهک قم

بخشدار بخش کهک قم گفت: همزمان با هفته دولت ۸۷ طرح عمرانی با هزینه‌ای بیش از ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان در این بخش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، «ابوالفضل خوبرو» خانه جوان شهر کهک با اعتبار 7 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از جمله این طرح‌ها دانست و افزود: مدرسه شهر کهک با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و مقاوم‌سازی 7 واحد مدرسه این شهر با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیز از طرح‌های بهره‌برداری شده در این هفته است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های برق با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شامل پروژه ساخت و توسعه شبکه‌های فشار قوی و ضعیف در روستاهای شهر کهک و پروژه بهینه‌سازی شبکه روستایی برای رفع افت ولتاژ گفت: آب‌رسانی به روستای ابرجس و دستگرد از سرشاخه‌های دز با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار نیز از دیگر طرح‌ها به شمار می‌آید.

بخشدار کهک با اشاره به روکش آسفالت جاده پردیسان به ورجان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار بیان کرد: خط انتقال آب سرشاخه‌های دز به شهر کهک به طول 1281 متر با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال نیز از دیگر طرح‌های قابل افتتاح است.

وی گاز‌رسانی به روستای وشنوه با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار را مورد توجه قرار داد و گفت: نصب تیرهای روشنایی در محورهای روستایی با 8 میلیارد ریال اعتبار از محل جرایم راهنمایی و رانندگی و ساخت زمین چمن مصنوعی فوتبال در روستاهای خورآباد و ونارچ با بیش از ۶ میلیارد ریال اعتبار نیز از دیگر طرح هاست.
وی اضافه کرد:خانه بهداشت روستاهای خورآباد و ونارچ با ۶ میلیارد ریال اعتبار و طرح احداث مدرسه روستای صرم با ۱۲ میلیارد ریال از محل کمک‌های خیران به بهره‌برداری رسید.

بخشدار کهک همچنین زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت در روستاهای میم، خاوه و ابرجس با ۶ میلیارد ریال را مورد توجه قرار داد و گفت: ساخت بوستان دستگرد ورجان با 5 میلیارد ریال اعتبار و ایجاد جنگل مصنوعی در روستای وشنوه و کرمجگان در مقیاس یک هکتار با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار و همچنین ساخت مجتمع‌های گردشگری و پذیرایی دهکده مجلل و توکل با ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که به بهره‌برداری رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید