• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 74902
+
-

ساخت شهربازی معارفی در بلوار پیامبر اعظمص

عضو شورای شهر قم با اشاره به ساخت شهربازی معارفی در بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت: شهربازی معارفی در بلوک ۳۳ بلوار پیامبر اعظم(ص) واقع‌ شده که در مرحله طراحی و ابلاغ قرارداد قرار دارد. «محسن محرری» در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری برای توسعه شهر اظهار کرد: با توجه به رکود فعلی در کشور و شهر قم یکی از راه‌های پرکردن خلأهای موجود استفاده از منابع سرمایه‌گذاران است. 

وی با بیان این‌که بلوار پیامبر اعظم(ص) یکی از بسترهای مناسب برای سرمایه‌گذاری است اضافه کرد: در این بلوار در چند سال گذشته حدود 6 قرارداد منعقد شده که از این تعداد 2 مورد به علت شرایط خاص اقتصادی که برای سرمایه‌گذار پیش آمد فسخ ‌شده و دوباره سرمایه‌گذار جدید جذب ‌شده است. عضو شورای شهر قم با انتقاد از سرعت ‌پایین اجرای پروژه‌ها در بلوار پیامبر اعظم(ص) بیان کرد: اجرای پروژه‌های تعریف‌شده در این بلوار از سرعت مناسبی برخوردار نیست، اما اخیراً با توجه به ثبات قیمت‌ها اجرای آنها نیز با سرعت بهتری در حال انجام است. 

وی با تأکید بر این‌که 3 قرارداد جدید سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) در حال انعقاد است عنوان کرد: 6 پروژه فعال در این بلوار وجود داشته که‌ در مراحل مختلفی از 10 درصد تا 50 درصد پیشرفت دارند. محرری ساخت مجتمع تجاری در بلوک N34 بلوار پیامبر اعظم(ص) را یکی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در این بلوار برشمرد و گفت: این قرارداد در سال گذشته منعقد شده است و ‌اکنون 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم بیان کرد: هتل‌های 5 ستاره در بلوک‌های 14،15،16 بلوار پیامبر اعظم(ص) در حال ساخت است که بیش از 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. وی با بیان این‌که 3 پروژه جدید در سال جاری برای واگذاری به سرمایه‌گذاران در بلوار پیامبر اعظم(ص) تعیین تکلیف شده است اظهار کرد: 2 مورد از آنها به مرحله قرارداد رسیده و یک مورد هم در مرحله نهایی شدن قرارداد و در حال انجام مراحل آن است که امیدواریم در آینده نزدیک این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید