• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 74889
+
-

3 طرح مرغ تخم‌گذار و گوشتی افتتاح شد

کشاورزی
3 طرح مرغ تخم‌گذار و گوشتی افتتاح شد

مدیر شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ طرح تولیدی مرغ تخم‌گذار و یک طرح مرغ گوشتی در مناطق مختلف این استان افتتاح شد.

 به گزارش ایرنا، «بهنام فرح‌بخش» افزود: واحد تولیدی ۱۴۰ هزار قطعه‌ای مرغ تخم‌گذار شرکت دنا اطلس در روستای چشمه‌پهن گنجگان شهر یاسوج از استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید. 
وی افزود: میزان سرمایه این طرح بیش از ۳۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین شد. فرح‌بخش بیان کرد: با راه‌اندازی این طرح، زمینه اشتغال برای ۱۰ نفر به طور مستقیم فراهم شده است. 

وی تصریح کرد: واحد تولیدی ۳۰ هزار قطعه‌ای مرغ تخم‌گذار در روستای سرآبننیز شهر دوگنبدان استان کهگیلویه و بویراحمد با میزان سرمایه بالغ بر 11/5 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. مدیر شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طرح مرغ تخم‌گذار در روستای سرآبننیز از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین شده و با این کار زمینه اشتغال ۱۰ نفر به طور مستقیم فراهم شده است. 

فرح‌بخش گفت: واحد تولیدی ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی در شهر باشت نیز با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی به بهره‌برداری رسید. وی افزود: با راه‌اندازی مرغداری شهرستان باشت به طور مستقیم برای 5 نفر شغل ایجاد شده است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید