• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 4 شهریور 1398
کد مطلب : 74694
+
-

دلجویی کالدرون از هشت شاکی

دلجویی کالدرون از هشت شاکی

حمیدرضا علیپور

مراسم برترین‌های فوتبال ایران در سال گذشته روز شنبه  و بعد از شروع فصل جدید برگزار شد و بهترین‌های  لیگ هجدهم در نهایت انتخاب شدند. همانطور که از قبل هم انتظار می‌رفت انتخاب برترین‌های فوتبال ایران همراه با مصلحت‌اندیشی بود و در برخی انتخاب‌ها نفراتی که شایسته بودند، انتخاب نشدند.
علیرضا بیرانوند به‌عنوان بهترین دروازه‌بان فصل گذشته انتخاب شد درحالی‌که آمارهای فنی  برتردر این بخش به پیام نیازمند و مهدی رحمتی تعلق داشته است. عنوان بهترین مدافع فصل به سیدجلال حسینی رسید. این در شرایطی بود که به اعتقاد بیشتر کارشناسان عملکرد شجاع خلیل‌زاده در فصل گذشته بسیار بهتر بود و این بازیکن باید به این عنوان دست پیدا می‌کرد.
با وجود این، جنجالی‌ترین بخش این مراسم به انتخاب بهترین هافبک و بهترین بازیکن سال ایران اختصاص داشت که در کمال تعجب در بخش بهترین هافبک مهدی کیانی انتخاب شد و بیرانوند هم به‌عنوان بازیکن سال فوتبال ایران رسید. این در حالی بود که احمد نوراللهی در فصل گذشته براساس نمودار آماری بهترین هافبک و حتی بهترین بازیکن لیگ بود و نقش بسیار مهمی در قهرمانی سرخپوشان داشت. با وجود این در هیچ کدام از این دو بخش به نوراللهی جایزه‌ای تعلق نگرفت تا این بازیکن با ناراحتی زیاد مراسم را ترک کند.عدم‌ انتخاب هافبک سرخپوشان و ناراحتی این بازیکن باعث شد تا کالدرون جلسه ویژه‌ای را با هافبک خود برگزار کند. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس که در این مراسم به‌عنوان میهمان ویژه حضور داشت روز گذشته در گفت‌وگو با نوراللهی به این بازیکن گفت: « همیشه آنطور که فکر می‌کنی شرایط پیش نمی‌رود.» کالدرون همچنین در صحبت با این بازیکن از او خواست تا شرایط خوب گذشته خودش را حفظ کرده و ثابت کند که این جایزه حق او بوده است.سرمربی پرسپولیس به خوبی می‌داند که در نبود کمال، شماره 8تیمش در 5بازی بسیار سخت آینده نقش مهمی در تیم دارد و به همین دلیل تلاش دارد تا با صحبت با این بازیکن او را آماده دیدارهای بسیار حساس پیش رو کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید