• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 3 شهریور 1398
کد مطلب : 74371
+
-

رؤیای کودکان سیل‌زده در قاب

«رؤیای کودکان سیل‌زده را بسازیم»، شعار سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان است و به همین مناسبت، نمایشگاه عکسی با همین عنوان در دانشگاه علمی کاربردی سیتی‌سنتر اصفهان برپاشده است. «بابک برزویه» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه سال جاری نمایشگاهی با عنوان «همه‌جا برای همه» در پاریس برگزار شد که در آن عکس‌هایی از شهرهای سیل‌زده ایران به نمایش گذاشته‌شده بود.

این عکاس ادامه داد: از دل این آثار، 25 عکس که رویکرد کودک و سیل داشت، برای برپایی نمایشگاهی با نام «رؤیای کودکان سیل‌زده را بسازیم» در اصفهان انتخاب شد تا مردم بتوانند هم‌زمان با برگزاری سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان از آن بازدید کنند. برزویه خاطرنشان کرد که این نمایشگاه اسفندماه نیز در بلژیک برپا خواهد شد.

«علی زاهدی»، دبیر کمیته جنبی سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان نیز گفت: بابک برزویه یکی از عکاسان بین‌المللی بنام کشور است و در نمایشگاه «رؤیای کودکان سیل‌زده را بسازیم» عکس‌هایی با موضوعات اجتماعی و اثربخش را برای ارائه به مردم انتخاب کرده است. وی ادامه داد: این نمایشگاه از 31 مردادماه در غرفه نمایشگاهی دانشگاه علمی کاربردی سیتی‌سنتر اصفهان برپا و با استقبال خوبی مواجه شده، تاریخ پایان آن نیز چهارم شهریورماه است اما در صورت همکاری مسئولان، برگزاری آن تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

اسامی هنرمندانی که آثار آنها در نمایشگاه «کودکان سیل‌زده را بسازیم» به نمایش گذاشته‌شده به این شرح است: ملیکا فرش‌فروش، محمد زارع، محمد جوادزاده، محمد بغال  اصغری، محسن رضایی، مجید اسلام‌دوست، فرشته اصلاحی، سیامک نامور، راحله حصاری، حسن غفاری، حدیثه پاسندی، بهاره حسین‌نژاد، رضا احمدوند، مرتضی صالحی،‌ ای‌تای شکیبافر، احمد بلباسی، مریم آل‌مومن و بابک برزویه.

این خبر را به اشتراک بگذارید