• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
یکشنبه 3 شهریور 1398
کد مطلب : 74341
+
-

نمایش ۱۰ فیلم منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان در بروجرد

سی‌ و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان به مرکزیت استان اصفهان در حال برگزاری است و همزمان 8 فیلم ایرانی و ۲ فیلم خارجی منتخب این جشنواره در سینما فلسطین بروجرد نیز نمایش داده می‌شود. به گزارش ایسنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد با تایید این خبر گفت: نمایش همزمان فیلم‌های منتخب جشنواره تا فردا 4 شهریور ادامه دارد.

«فرزاد درخشان» افزود: این جشنواره برای اولین بار در بروجرد برگزار می‌شود و هر روز ۲ فیلم در 4 سئانس به نمایش گذاشته می‌شود. وی گفت: نمایش فیلم‌ها از ساعت ۱۴ پنجشنبه ۳۱ مرداد در سینما فلسطین آغاز شده است و هرکدام در ۲ سئانس تا ساعت ۱۰ هر شب نمایش داده می‌شود.

درخشان بیان کرد: این جشنواره برای عموم ۳۰ درصد تخفیف در هزینه بلیت در نظر گرفته است، به این صورت که هزینه ۱۰ هزار تومانی بلیت جشنواره 7 هزار تومان می‌شود. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد ادامه داد: علاوه بر این، چنانچه اداراتی به صورت گروهی برای بیشتر از ۱۰ نفر خواهان تهیه بلیت باشند، به آنها تخفیف ۵۰ درصدی داده می‌شود و هزینه بلیت برای آنها 5 هزار تومان خواهد بود.

به گفته این مسئول، آیین اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۰ سه‌شنبه 5 شهریور در سالن دکتر زرین‌کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار می‌شود. جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۶۱ تاکنون در ۳۱ دوره برگزار شده و در این مدت ۱۹ دوره در شهر اصفهان، ۶ دوره در شهر تهران، 5 دوره در شهر همدان و یک دوره در شهر کرمان برگزار شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید