• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 3 شهریور 1398
کد مطلب : 74269
+
-

سفر 2 مسئول کشوری به جهرم

 نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که این هفته وزیر راه و شهرسازی و سرپرست وزارت میراث فرهنگی به جهرم سفر خواهند کرد.

 به گزارش ایسنا، «محمدرضا رضایی ‌کوچی» گفت: سفر وزرای راه و شهرسازی و میراث فرهنگی با هدف پیگیری پروژه‌های در دست اجرا و بازدید از ظرفیت‌های شهرستان انجام خواهد شد. او گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده، مهندس «اسلامی» وزیر راه و شهرسازی، یک‌شنبه سوم شهریورماه با حضور در شهرستان از پروژه‌های این حوزه بازدید خواهد کرد. 

رضایی ‌کوچی گفت: بازدید از بزرگراه‌های جهرم به شیراز و جهرم- لار- بندرعباس و جهرم به قیر و کارزین و پیگیری تکمیل ساخت بیمارستان ۳۱۰ تخت‌خوابی جهرم و پروژه‌های راه‌های روستایی از محورهای سفر وزیر راه و شهرسازی به جهرم است. نماینده جهرم گفت: مهندس «مونسان» معاون سابق رئیس جمهوری و سرپرست فعلی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز قرار است دوشنبه چهارم شهریور به جهرم سفر کند. 

به گفته رضایی کوچی، بازدید از غار سنگ‌اشکن، بازار جهرم، مراحل آماده‌سازی و تکمیل موزه جهرم، پیگیری نقشه‌ جامع گردشگری شهرستان و برنامه‌ریزی در جهت رشد صنعت گردشگری با توجه به جاذبه‌های گردشگری شهرستان از برنامه‌های سفر سرپرست وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شهرستان جهرم است.

این خبر را به اشتراک بگذارید