• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 2 شهریور 1398
کد مطلب : 74201
+
-

مادر و پسر

نقش‌آفرینان‌اصلی
مادر و پسر

شبنم مقدمی و امیرحسین فتحی در نمایش «مرغ دریایی من» رابطه پرفراز و نشیب مادر و پسری را به تصویر می‌کشند که هیچ گاه این امکان برایشان مهیا نشده که مکنونات قلبی شان را با یکدیگر در میان بگذارند. 


آرکادینای چخوف

نام شبنم مقدمی بیشتر با سینما و تلویزیون گره خورده تا صحنه‌های نمایش. به‌نظر می‌رسد مقدمی تئاتر را هم دوست دارد. مقدمی در این سال‌ها در نمایش‌هایی چون «خانه کاغذی»، «نمکی»، «هتل عروس»، «پل»، «بیوه‌های غمگین» ،«سالار جنگ»، «بر فراز برجک‌ها»، «بی‌شیر و شکر»، «زنی که زیاد می‌دانست»، «بازرس»، «جنون محض»، «کبوتری ناگهان»، «سمفونی درد» و «ترمینال» بازی کرده و 4سال پیش نیز آخرین حضورش در تئاتر بازی در نمایش «تونل» سیامک احصایی است. مقدمی در «مرغ دریایی من» کیومرث مرادی در نقش «آرکادینا» (مادر کنستانتین) بازی می‌کند.

کنستانتین جوان
 امیرحسین فتحی بیشتر از همه با حضور در سریال «شهرزاد» به کارگردانی پدرش حسن فتحی شناخته شد. شهرزاد دومین همکاری‌ای بود که فتحی پسر بعد از فیلم «کیفر» با فتحی پدر داشت. فتحی قبل از آنکه در نمایش کیومرث مرادی باشد، در نمایش «بینوایان» حسین پارسایی حضور داشت؛‌حضوری نه‌چندان موفق نسبت به دیگر بازیگران این نمایش. البته این بازیگر جوان در نمایش‌های «بالابرغذا» و «رئال مادرید ١١ بارسلونا١» روی صحنه رفته با این حال راهی طولانی در تئاتر دارد. فتحی در نمایش مرغ دریایی من، نقش کنستانتین را بازی می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید