• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 31 مرداد 1398
کد مطلب : 73906
+
-

پزشکان محتاج آموزش نصب کارت‌خوان

رئیس سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای رسمی به رئیس سازمان امور مالیاتی خواستار تعویق ثبت‌نام و نصب کارت‌خوان در مطب پزشکان شده و استدلال آورده که پزشکان نیازمند آموزش هستند.
  نکته: انتشار نامه رئیس سازمان نظام پزشکی موجی از اظهارنظر  را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته؛ ازجمله اینکه یکی نوشته است: کاش رئیس سازمان مالیاتی هم جواب دهد که هر پزشکی به نزدیک‌ترین بقالی محل مراجعه کند و نحوه استفاده از کارت‌خوان و پرداخت مالیات را از او بیاموزد. دیگری طعنه زده که دست‌فروش سرکوچه‌ پیاز و سیب‌زمینی می‌فروشد و ۴سال است کارت‌خوان دارد، آدرس‌ می‌دهیم سازمان نظام پزشکی، پزشکان متخصص و فوق‌تخصص را برای آموزش اعزام کنند.
کاش رئیس سازمان نظام پزشکی به‌جای بهانه کردن تعطیلات چندروزه و نیاز جامعه پزشکی به آموزش و پیشنهاد تدوین به تعویق افتادن بخشنامه سازمان امور مالیاتی برای هماهنگی لازم و آموزش مناسب آن‌هم در «جلسات مشترک» بین سازمان امور مالیاتی و سازمان نظام پزشکی به پیامد‌های مقاومت در برابر اجرای قانون و تخریب چهره جامعه شریف پزشکی بیندیشد و بپذیرد که قانون برای همه است و اصرار در برابر تأخیر در اجرای قانون پسندیده نیست. البته این مقاومت صنفی در برابر قانون تنها محدود به جامعه پزشکی کشور نمی‌شود همچنان که سال‌ها پیش طلافروشان با راه‌انداختن جنگ زرگری در برابر اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده مقاومت کردند و در نهایت پذیرفتند که مالیات بر ارزش افزوده هم بدهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید