• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 31 مرداد 1398
کد مطلب : 73880
+
-

بازی آفلاین «بریکدام»

تتریس پیشرفته!

تتریس پیشرفته!

اگر امروز نوجوان باشید، گیم‌های دستی قدیمی را یادتان نمی‌آید. اما حتماً بزرگ‌ترها آن گیم‌های دستی قدیمی را به یاد می‌آورند که فقط همین یک بازی را در خودشان داشتند و باید آجرهایی را به شکل‌های گوناگون کنار هم جمع و جور می‌کردیم که یک ردیف کامل تشکیل دهند و آن ردیف از جریان بازی حذف شود تا امتیاز بگیریم. البته حتی اگر از نسل نوجوان‌های قدیمی نباشید، حتماً اسم بازی معروف «تِتریس» را شنیده‌اید، چون این‌روزها انواع و اقسام آن در گوشی‌های هوشمند پیدا می‌شود.
بازی «بریکدام» هم از جنس همان بازی قدیمی تتریس است، اما قانون‌های متفاوت و تازه‌ای دارد. در بازی تتریس شما می‌توانستید شکل‌ها و آجرها را در جهتی که دوست دارید بچرخانید و در جایی که مناسب می‌دانید فرود بیاورید. اما در بریکدام امکان چرخش آن‌ها را ندارید و فقط می‌توانید محل فرودآمدن شان را تعیین کنید. از طرف دیگر در تتریس آجرهای چیده‌شده از دسترس شما خارج می‌شدند و نمی‌توانستید دیگر آن‌ها را حرکت دهید، اما در بریکدام می‌توانید آجرها و ردیف‌های چیده‌شده را حرکت دهید تا امتیاز بگیرید.
بریکدام آفلاین است و نیازی به اینترنت ندارد، اما می‌توانید هربار رکورد خود را ثبت کنید و در بازی‌های بعدی‌ آن را ارتقا دهید. این بازی محصول شرکت «هوآ وی‌وی» است و در گوگل‌پلی بیش از 100هزار بار دانلود شده و دوستدارانش در مجموع امتیاز 1/4 را به آن داده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید