• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد مطلب : 73677
+
-

راه‌اندازی خانه ورزش‌های رزمی در قم

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم تأکید کرد نیاز ورزشکاران قمی راه‌اندازی خانه ورزش‌های رزمی است. «علی یزدی» در گفت‌و‌گو با مهر اظهار کرد: ورزش‌های رزمی در قم در جمع رشته‌های ورزشی محبوب به شمار می‌رود و سبک‌های زیادی دارد که هر یک علاقه‌مندان ویژه خود را دارند.

 وی افزود: در قم، ورزش‌های رزمی همواره یکی از علایق ورزشی مردم بوده است و امروز قم در ورزش‌های رزمی کشور هم در بخش زنان و هم در بخش مردان موفقیت‌های چشم‌گیری دارد و مسابقات این رشته‌های ورزشی با شور و حرارت زیادی در حال برگزاری است.

 رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: دغدغه ما برای توسعه ورزش‌های رزمی، موضوع خانه ورزش‌های رزمی قم است. طی یک سال گذشته هیأت ورزش‌های رزمی گام‌های مؤثری برای ارتقای جایگاه خود برداشته و هدف نهایی ما ایجاد خانه ورزش‌های رزمی در قم است.

یزدی بیان کرد: دغدغه ورزشکاران قمی راه‌اندازی خانه ورزش‌های رزمی است که در این صورت بخش مهمی از مشکلات و هزینه‌ها برای برگزاری مسابقات سبک‌های مختلف کاهش پیدا می‌کند. برای تحقق این هدف نیاز به حمایت و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان قم داریم. 

وی بیان کرد: هیأت ورزش‌های رزمی سبک‌هایی را در اختیار دارد که در المپیک ساحلی و مسابقات بین‌المللی و بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور دارند و امروز وجهه ورزش‌های رزمی با توجه به این پیشرفت‌ها شایسته‌تر از همیشه است و امید ما این است که ورزش‌های رزمی در بازی‌های آسیایی آینده و المپیک پاریس حاضر باشد و این موضوع انگیزه دوچندانی برای ورزشکاران ما خواهد بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید