• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
دو شنبه 28 مرداد 1398
کد مطلب : 73446
+
-

مرگ عجیب 2 مرد در پایتخت


گاهی اتفاقات ساده‌ای رخ می‌دهد و باعث می‌شود تا فردی به عجیب‌ترین شکل ممکن جانش را از دست بدهد. مانند 2 حادثه جداگانه‌ای که برای 2مرد در پایتخت رخ داد و باعث شد به شکل عجیبی جانشان را از دست بدهند.
به گزارش همشهری، نخستین حادثه برای مردی 55ساله در شرق پایتخت رخ داد. او پیمانکار ساختمان بود و ظهر شنبه به همراه شریکش به ساختمان در حال ساختی حوالی شرق تهرانپارس رفت. آنها به بالکن طبقه چهارم رفتند و چون نیمه‌ساز بود هنوز حفاظی نداشت. 2‌پیمانکار برای باز‌کردن لوله اقدام به فنر‌زدن کردند که ناگهان فنر بیرون پرید و یکی از 2 شریک تعادلش را از دست داد و به پایین افتاد. همین اتفاق ساده، مرگ تلخ و عجیب پیمانکار ساختمان را رقم زد که با دستور قاضی کامران رضوانی، بازپرس جنایی تهران جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.
دومین حادثه چند ساعت بعد در جنوب تهران رقم خورد. این‌بار اما تیم جنایی حدود 5ساعت سرکار بودند چرا‌که فکر می‌کردند جنایتی رخ داده و پسری جوان به قتل رسیده است، اما با تحقیقات بیشتر فرضیه قتل رد و مشخص شد که مرگ پسر جوان حادثه بوده است.
ماجرا از این قرار بود که بامداد دیروز گزارش قتل مردی به قاضی کامران رضوانی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد. با حضور تیم تحقیق در محل حادثه و انجام بررسی‌های اولیه معلوم شد که جوانی حدودا 34ساله به‌دلیل ضربه جسم نوک‌تیز به شکم وی زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان به‌دلیل شدت جراحت و خونریزی شدید جان باخته است.
ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند که او ساکن جنوب تهران بوده و به تازگی به آن ساختمان نقل مکان کرده بود. از سوی دیگر  همسایه‌ها می‌گفتند  که این مرد نیمه‌شب درحالی‌که از ناحیه شکم زخمی شده بود، وارد پارکینگ شده و درخواست کمک کرده است. آنها نیز به اورژانس زنگ زده بودند اما پس از حضور آنها معلوم شد که وی جانش را از دست داده است. آنها همچنین گفتند که ظاهرا مرد جوان با 2نفر مقابل خانه‌اش قرار داشته است. شاهدان می‌گفتند او به مقابل ساختمان رفت اما در یک لحظه همان 2نفری که با او قرار داشتند، اقدام به فرار کردند و او درحالی‌که زخمی شده بود، به سمت پارکینگ ساختمان بازگشت.
 با این اظهارات برای پلیس محرز شده بود که احتمالا یکی از آن 2نفری که قربانی با او قرار داشته و فرار کرده بودند، دست به جنایت زده است اما تیم پزشکی پس از انجام آزمایش‌های مختلف اعلام کرد که متوفی معتاد بوده و تزریق می‌کرده است. شب حادثه نیز اقدام به تزریق کرده و همین باعث شده تا یکی از رگ‌های اصلی او پاره شود و مرگ مرد جوان را رقم بزند. 2نفری هم که با او قرار داشتند، ظاهرا از مشتریان او بودند که پس از گرفتن مواد سرگرم مصرف آن شدند و وقتی دیدند جوان متوفی زخمی شده، از ترسشان فرار کردند.
با مشخص‌شدن این حقیقت، قاضی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید