• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72930
+
-

کنگاورصاحب «شهر پرندگان» می‌شود

خبر
کنگاورصاحب «شهر پرندگان» می‌شود

شهردار کنگاور از برنامه‌‌ریزی برای احداث شهر پرندگان و ساماندهی پرنده‌فروشی‌های این شهر خبر داد. به گزارش ایرنا «رامین صادقی» اظهار کرد: شهرداری کنگاور به عنوان بخشی از خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی، تمام توان و تلاش خود را در پیشرفت و آبادانی کشور به کار خواهد گرفت. وی بیان کرد: شهرداری کنگاور با وجود شرایط اقتصادی و افزایش چند برابری قیمت‌ها، تعدیل نیرویی نداشته و تلاش کرده‌ایم با واگذاری کمتر پروژه‌ها به پیمانکار با هزینه‌های جاری و استفاده از پرسنل و نیروهای شهرداری پروژه‌های عمرانی را بهسرانجام برسانیم. 


افزایش بودجه شهرداری کنگاور 

صادقی در ادامه از افزایش ۱۲۰ درصدی بودجه کنگاور نسبت به سال ۹۶ با ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: در سال ۹۸ برای شهرداری کنگاور ۲۲۰ میلیارد ریال بودجه پیش‌بینی شده که امیدواریم بخش قابل توجهی از آن محقق شود. او همچنین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۵ هزار تن آسفالت در معابر بیش از ۲۵ کوچه اجرا شده که امیدواریم تا پایان سال این میزان به ۳۰ هزار تن برسد. 

شهردار کنگاور در ادامه به برخی از اقدام‌ها و فعالیت‌های عمرانی این شهرداری اشاره و اظهار کرد: 7هزار متر‌مربع موزاییک فرش پیاده‌روها، زیرسازی معابر با خرید ۱۰ هزار تن بیس، بیش از 5 هزار متر جدول‌گذاری، احداث بوستان‌های معلم و شهرک آموزگار و... بخشی از اقدام‌های این شهرداری در ماه‌های اخیر است.وی همچنین از ساماندهی شهرک صنعتی و اولویت شهرداری در آسفالت‌‌ریزی و ساماندهی ناحیه کارگاهی خبر داد. 

صادقی در ادامه بیان کرد: در حوزه فضای سبز، کاشت تعداد ۱۵ هزار اصله درخت و درختچه‌های دائم سبز در شهر، ایجاد گلخانه مجهز در تامین گل‌های فصلی مورد استفاده در بلوار‌ها و درآمدزایی از این گلخانه، جمع‌آوری آب‌های سطحی و چشمه‌های رها شده و جداسازی آب آشامیدنی از آب فضای سبز از دیگر اقدامات اخیر شهرداری بوده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید