• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 23 مرداد 1398
کد مطلب : 72429
+
-

عدالت در ارائه خدمات درمانی با یکسان‌سازی‌ بیمه‌ها محقق می‌شود


نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه عدالت در خدمات درمانی با یکسان‌سازی‌ بیمه‌ها محقق می‌شود، گفت: ارائه خدمات درمانی کیفی فراگیر به تمام اقشارجامعه نیازمند تحول سراسری است.
علاءالدین خادم در گفت‌وگو با خانه ملت درباره وضعیت ارائه خدمات درمانی در حوزه بهداشت و سلامت به بیماران، گفت: پوشش هزینه‌های بیمه‌ای یکی از ارکان اساسی رفاه اجتماعی در هرجامعه‌ای است اما متأسفانه خدمات بیمه‌ای در کشور به‌ویژه در حوزه درمان فاصله با شرایط ایده‌آل دارد. نماینده مردم سپیدان در مجلس با بیان اینکه اجرای کامل طرح تحول سلامت در مناطق محروم کشور خدمات رسانی در حوزه درمان را به شرایط استاندارد می‌رساند تصریح کرد: پوشش هزینه‌های درمان در کشور باید به طریق سراسری در کشور افزایش یابد و این مسئله نیازمند یکپارچه‌سازی‌ بیمه‌ها در کشور است.
خادم افزود: ارتقای سطح کیفی خدمات درمانی در حوزه بهداشت ودرمان نیازمند تحول در صنعت بیمه کشور است؛ زیرا زمانی می‌توان انتظار داشت مردم از شرایط خدمات درمانی رضایتمند باشند که خدمات درمانی به‌ویژه در مراکز دولتی به نحو استاندارد محور ارتقا یابد. وی ادامه داد: تفاوت در ارائه خدمات درمانی در حوزه بهداشت و درمان مانع بهبود کیفی در حوزه خدمات رسانی است، بنابراین دولت و مجلس الزامی است که شرایط افزایش توان بیمه‌ها را در کشور فراهم کنند تا بتوان با یکپارچگی بیمه‌ها خدمات‌رسانی در کشور را به سمت کیفی‌سازی‌ حرکت داد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید