• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 23 مرداد 1398
کد مطلب : 72421
+
-

با مردم

با مردم












مطالبات کارمندان و پرستاران گیلانی پرداخت نشد
مطالبات کارمندان و پرستاران بیمارستان‌های گیلان که مربوط به پاییز و زمستان97 است، هنوز پرداخت نشده. از مسئولان دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان و وزارت بهداشت تقاضای رسیدگی داریم.
محکی از رشت

راه جامع و آسانی برای شکایت از تخلفات پزشکی بگذارند
وزارت بهداشت یک راه جامع و آسان برای شکایت بیماران در نظر بگیرد. چیزی شبیه پلیس 110 که امکان بررسی همه تخلفات پزشکی فراهم شود.
بلغاری

شهرداری مدت تخریب را در جواز تعیین کند
شهرداری برای تخریب و نوسازی جواز تخریب در مدت معین به مالکان بدهد، چرا که درتخریب فرسایشی و مرحله به مرحله، فروش آهن‌آلات قراضه و گرد و خاک سهم همسایگان است.
باغبانباشی از تهران

خبری از شادی و عروسی‌ها نیست
سال‌های گذشته در چنین ایامی بین دو عید بزرگ قربان و غدیر در هر گوشه و کناری صدای بوق و کرنای عروسی و شادی بود، امسال شرایط به گونه‌ای شده که کمتر مراسمی حتی در حد ساده برگزار می‌شود.
 سبزه‌پرور از نیشابور

مسکن نگین کوهستان همچنان بلاتکلیف
از مسئولان تقاضا داریم به داد متقاضیان مسکن نگین کوهستان واقع در خیابان نفت پونک برسند که پرونده آن مدت‌هاست در قوه قضاییه معطل است.
جمعی از متقاضیان

دام‌ها و نان‌های کپک زده
گوسفندان یا احشامی که در حاشیه کلانشهرها و حتی برخی شهرها نگهداری می‌شوند جز نان کپک‌زده چیزی از شهر عایدشان نمی‌شود. بهتر است در حاشیه کلانشهرها اجازه پرورش دام ندهند.
 شهروند پردیسی

پل ابتدای تاج خاتون بی‌استفاده باقی ماند
پلی در ابتدای جاده تاج خاتون واقع در جاده ساوه بین پل سلفچگان و باغ یک، چند سال است که ساخته شده اما کسی حق استفاده از آن را ندارد. مگر نه اینکه بودجه عمومی صرف آن شده پس چرا بی‌استفاده به حال خود رها شده است؟
بیات تفرشی

به اعتراضات کنکوری‌ها توجه شود
مسئولین سازمان سنجش به اعتراضات کنکوری‌ها توجه کنند،شاید در تصحیح اوراق اشتباهی شده باشد.
صفرپور از تبریز

تردد18 چرخ و تریلی از داخل شهر دورود!
تردد کامیونت، تریلی و کشنده‌های 18چرخ و بیشتر از داخل شهر دورود در لرستان واقعا اهالی را کلافه کرده است. چرا کمربندی این شهر ساخته نمی‌شود. دوباره در آستانه انتخابات عده‌ای وعده ساختش را خواهند داد.
بیگی از دورود لرستان

ساکنان مرتضی‌گرد آب آشامیدنی ندارند
در شهرک مرتضی‌گرد اتوبان آزادگان با حدود 5هزار نفر جمعیت، آب محله تقریبا همیشه قطع است و آب برای وضو و خوردن هم پیدا نمی‌شود در حالی که سر ماه قبض آب می‌آید که رقم آن هم محل سوال است.
از ساکنان مرتضی‌گرد

فقط کوچه ما در اسلامشهر آسفالت نشد
شهرداری اسلامشهر کل کوچه‌های کاشانی را آسفالت کرده اما کوچه شایان دوم، بن‌بست نیلوفر بعد از چند سال بدون آسفالت مانده و در پاسخ به اعتراض هم می‌گویند بودجه نیست! فقط برای کوچه ما بودجه کم آمد؟
رضایی از اسلامشهر

این خبر را به اشتراک بگذارید