• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 23 مرداد 1398
کد مطلب : 72404
+
-

ووشو زیر برج آزادی

ووشو زیر برج آزادی

همزمان با روز عید قربان، زنان و مردان ووشوکار با لباس‌های رنگی زیبا و حرکاتی هماهنگ ، همایش روز جهانی ووشو را جشن گرفتند.
این برنامه با اجرای فرم از سوی ملی‌پوشان جوان آغاز و با اجرای فرم تالو، اجرای فرم از سوی حدود ۱۰۰تای‌چی‌کار، اجرای فرم تمامی حاضران در مراسم و قرعه‌کشی و اهدای جوایز به حاضران به پایان رسید.
سیدعلی مفاخریان، شهردار منطقه٩ که میزبانی برگزاری این همایش ورزشی صدها نفری را به‌عهده داشت، در جمع حاضران ضمن تبریک دهه ولایت، گفت: «این گردهمایی ورزشی به‌طور قطع به شناخت ورزش ووشو از سوی مردم و استعدادیابی و ایجاد انگیزه در نوجوانان می‌انجامد. همچنین کمک شایانی است برای توسعه این رشته ورزشی.» 
حیدر سلیمانی، سرپرست معاونت ورزش آقایان سازمان ورزش هم گفت که این سازمان با عقد تفاهمنامه‌های همکاری با فدراسیون‌های مختلف به‌دنبال تحقق ماموریت خود یعنی توسعه ورزش همگانی است. او توضیح داد که این همایش نیز بخشی از همکاری مشترک سازمان ورزش با فدراسیون ووشو بوده است.
مهدی علی‌نژاد، رئیس فدراسیون ووشو درباره برگزاری همایش بزرگ روز جهانی ووشو در میدان آزادی به همشهری گفت: «کار بزرگی انجام دادیم که توانستیم با کمک شهرداری چنین همایشی را با حضور مردم فهیم تهرانی در میدان آزادی برگزار کنیم. هدف ما این بود که ورزش ووشو را از فضای بسته به فضای باز انتقال بدهیم که فکر می‌کنم میدان آزادی بهترین محل در شهر بزرگ تهران برای اجرای این موضوع بود. از شهرداری منطقه۹ و سازمان ورزش شهرداری هم تشکر می‌کنم که با حمایت‌های آنها توانستیم این رویداد بزرگ را برگزار کنیم.»
عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش و جوانان هم ضمن قدردانی از میزبانی شهرداری تهران از این همایش، تأکید کرد که این وزارتخانه همیشه از حمایت‌های شهرداری در برگزاری برنامه‌های مختلف برخوردار بوده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید