• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 23 مرداد 1398
کد مطلب : 72401
+
-

موفقیت دستگاه‌های اجرایی قزوین در نظرسنجی مردمی

موفقیت دستگاه‌های اجرایی قزوین در نظرسنجی مردمی

دستگاه‎های اجرایی قزوین با کسب 85/78 امتیاز بیشترین نمره را از لحاظ رضایت در میان ادارات استان‌ها از مراجعه‌کنندگان دریافت کردند.  منوچهر حبیبی، سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قزوین، با اعلام این مطلب به ایرنا گفت: براساس نتایج افکارسنجی، مردم استان قزوین در کشور بیشترین میزان رضایت را از عملکرد دستگاه‌های اجرایی داشته‌اند. وی یادآور شد: سال گذشته سازمان اداری و استخدامی با همکاری مرکز ملی آمار ایران این افکارسنجی را انجام داد. 

سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قزوین بیان کرد: این افکارسنجی به منظور پیشبرد حقوق شهروندی از مراجعان به دستگاه‌های اجرایی در قالب پرسش‌نامه تهیه شده است و نتایج آن در هفته جاری به آگاهی مسئولان کشوری و استان‌ها رسانده شد. 

حبیبی ادامه داد: این افکارسنجی با استفاده از پرسش‌نامه از ۹۳ هزار و ۷۴۴ مراجعه‌کننده به دستگاه‌های اجرایی در کشور انجام شد. وی افزود: آگاهی مراجعه‌کنندگان از خدمات، اعتماد به مدیران و کارگزاران دستگاه اجرایی مورد نظر، نحوه برخورد و رفتار کارمندان و مدیران اجرایی با مردم و وضعیت امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از جمله پرسش‌های مربوط به این افکارسنجی بوده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید