• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 23 مرداد 1398
کد مطلب : 72395
+
-

حضور دانشجویان زنجانی در روستاهای محروم خدابنده

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم ‌پزشکی استان زنجان از حضور دانشجویان زنجانی در روستاهای محروم خدابنده و برگزاری اردوی جهادی در این شهرستان خبر داد.  محمدرضا قربانی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه علوم‌ پزشکی استان زنجان راهی اردوی جهادی می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که در این اردوی جهادی 100 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم‌ پزشکی خضور دارند، گفت: در مجموع با حضور اساتید و سایر دست‌اندرکاران 120 نفر از دانشگاه علوم‌ پزشکی زنجان راهی اردوی جهادی می‌شوند.  مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم ‌پزشکی زنجان با اشاره به این‌که اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم ‌پزشکی از 30 مرداد‌ تا 7 شهریور‌ سال‌ جاری خواهد بود، افزود: این دانشجویان در 6 روستای محروم شهرستان خدابنده حضور خواهند یافت و فعالیت‌های مختلف در قالب فرهنگی، عمرانی و پزشکی انجام می‌دهند.

قربانی با بیان این‌که دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در بخش پزشکی فعالیت‌های مختلفی را به روستاییان ارائه خواهند داد، تصریح کرد: در بخش درمان و بهداشت مقرر شده است تیم دندان‌پزشکی خدمات بهداشت دهان و دندان به اهالی روستا ارائه دهد‌.  وی با اشاره به این‌که پزشک متخصص و عمومی در این اردوها حضور دارند، ادامه داد: این افراد آموزش‌های پزشکی، بهداشتی و آموزش‌های اصول بهداشتی به مردم به‌ویژه بانوان ارائه خواهند کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید