• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 23 مرداد 1398
کد مطلب : 72381
+
-

پلمب 2 سوله انبار مواد غذایی مسموم در کیش

پلمب 2 سوله انبار مواد غذایی مسموم در کیش

فرمانده انتظامی ویژه کیش از کشف و پلمب ۲ سوله انبار مواد غذایی غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در این جزیره خبر داد. به گزارش مهر «علی‌اصغر جمالی» گفت: پس از کسب خبر مبنی بر نگهداری و فروش مواد غذایی غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در یک انبار و فروش به صورت عمده در فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها، هتل‌های جزیره، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس اماکن این جزیره قرار گرفت. 

وی در ادامه افزود: ماموران پس از تحقیقات تکمیلی و اطمینان از صحت و سقم موضوع، با هماهنگی مقام قضایی، انبار شناسایی‌شده را بازرسی کردند. رئیس پلیس کیش با اشاره به این‌که مأموران حین ورود به انبار متوجه خروج یک دستگاه کامیون حامل مواد غذایی مسموم شدند و به سرعت خودرو را توقیف و متهمان را دستگیر کردند. در بررسی‌های بیشتر، انبار مواد غذایی غیرمجاز دیگری هم کشف شد که هر دو را پلمب کردند. 

وی در تشریح نحوه عرضه این اقلام فاسد در بازار گفت: صاحبان انبار ابتدا تاریخ تولید قبلی را مخدوش و تاریخ جدید را بر روی اقلام با دستگاه مخصوص درج می‌کردند. جمالی افزود: در این رابطه افراد خاطی به مراجع قضایی معرفی شدند و محل مربوطه نیز با حضور نهادهای ذی‌ربط پلمب شد. 

فرمانده انتظامی ویژه کیش از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم انجام شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید