• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
چهار شنبه 23 مرداد 1398
کد مطلب : 72368
+
-

اینترنت پرسرعت به روستاهای جیرفت و عنبرآباد رسید

مردم ۴۰۰ روستای جیرفت و عنبرآباد در جنوب استان کرمان از اینترنت پُرسرعت نسل 4 بهره‌‌مند شدند. به گزارش ایرنا، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیار خوشحالیم که امروز مردم ۴۰۰ روستا از نعمت اینترنت پرسرعت بهره‌‌مند شده‌اند و در حال استفاده از این ظرفیت هستند. 

 «یحیی کمالی‌پور» با بیان این‌که مردم به خوبی تشخیص می‌دهند چه کسانی به آن‌ها صادقانه خدمت می‌کنند، گفت: با حمایت دولت، در آینده اتفاقات خوبی برای مردم جنوب کرمان رقم خواهد خورد. وی همچنین افزود: هم‌اکنون طرح هادی روستایی در بیش از ۷۰ درصد روستاهای جیرفت و عنبرآباد اجرا شده یا در حال اجراست. در این خصوص، مخاطب ما آن مردمی هستند که امروز در روستاهای خود از نعمت راه آسفالته مناسب برخوردار شده‌اند. 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در خانه ملت گفت: به عنوان نماینده مردم وظیفه دارم عقب‌ماندگی‌های ۴۰ ساله جیرفت و عنبرآباد را جبران کنم و در این مسیر به حاشیه‌ها اعتنایی نمی‌کنم. اعتقاد دارم مدیران ما باید به گونه‌ای کار کنند که برای همیشه در تاریخ ماندگار شوند. کمالی‌پور به پیشرفت 70 درصدی طرح گازرسانی به عنبرآباد اشاره و تصریح کرد: برای این طرح تاکنون بیش از ۱۱۵ کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :