• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 23 مرداد 1398
کد مطلب : 72359
+
-

جشن عید غدیر در 33 بقعه متبرکه سمنان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: جشن عید سعید غدیر خم در 33 بقعه متبرکه این استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «روح‌الله عرفانی» در گفت‌وگو با فارس با اشاره به این‌که از 20 تا 29 مرداد، دهه ولایت نام‌گذاری شده است اظهار کرد: به همین مناسبت، برنامه‌های متنوعی همانند سال‌های گذشته در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان سمنان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: فضاسازی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی درباره اهمیت دهه ولایت، واقعه غدیر خم و ولایت امام علی(ع) انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین عرفانی با اشاره به برنامه‌های دهه ولایت از برگزاری دعای عرفه در 12 بقعه متبرکه استان سمنان خبر داد و اضافه کرد: سخنرانی و مداحی همانند سال‌های قبل از برنامه‌های این مراسم معنوی بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به برپایی جشن میلاد امام هادی(ع) و قرائت زیارت جامعه کبیره در روز شنبه 26 مرداد اشاره کرد و افزود: از مردم می‌خواهیم در این مراسم حضور پررنگ داشته باشند.
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین عرفانی حرکت کاروان جشن و سرور غدیریه در بقاع متبرکه شاخص شهرستان‌ها را ازجمله برنامه‌های دهه ولایت دانست و بیان کرد: این اقدام با همکاری مردم و ارادتمندان به اهل‌بیت(ع) انجام می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید