• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
چهار شنبه 23 مرداد 1398
کد مطلب : 72263
+
-

برنامه توسعه‌ای برای 455 روستا

برنامه توسعه‌ای برای 455 روستا

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سند توسعه روستاهای استان در دست تدوین است و پوشش ده‌ها روستای استان عملیاتی شده است. 

به گزارش مهر، «حسن نوروزی» افزود: برای ۴۵۵ روستا تا پایان سال جاری برنامه توسعه‌ای تدوین خواهد شد و خروجی محوری در این بخش نیز مورد تاکید است. 

وی با اشاره به عملیاتی‌سازی کمک‌های فنی و اعتباری در استان ابراز کرد: برای تسهیلات پرداختی به جامعه هدف، بخشودگی‌ها محور فعالیت قرار گرفت و سیستم بانکی و دستگاه‌ها برای تحقق اهداف هماهنگ شدند. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان سرمایه‌گذاری و ارتقای اشتغال‌زایی با محوریت بخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید ظرفیت‌سازی در این بخش به شکل مطلوبی عملیاتی شود. 

نوروزی به مدیریت اعتبارات هزینه‌ای استان اشاره کرد و گفت: بازنشستگانی که تا پایان سال ۹۶ بازنشست شدند در سال ۹۷ مطالبات مانده مرخصی خود را دریافت کردند. وی ابراز کرد: در حال حاضر نیز، مطالبات مرخصی بازنشستگان سال ۹۷ با تخصیص ۱۰۰ درصدی عملیاتی و ۳۵ درصد نقدینگی آن محقق شده است. 

نوروزی همچنین از برگزاری جشنواره شهید رجایی طی هفته دولت خبر داد و گفت: ۷۶ دستگاه، اداره، بانک و شرکت در استان در شاخص‌های عمومی و تخصصی ارزیابی شده‌اند و از دستگاه‌های برتر طی هفته دولت تقدیر می‌شود. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان با بیان این‌که باید بر اساس برنامه و استفاده از ظرفیت‌های توسعه‌ای کشور گام برداریم تصریح کرد: باید ظرفیت‌های ایجادشده برای دستگاه‌ها در سطح کشور به عنوان یک مطالبه توسط مدیران استانی دستگاه‌ها پیگیری شود. 

نوروزی با یادآوری این‌که سازمان برنامه و بودجه راهبر توسعه کشور و در سطح استانی سازمان مدیریت با این ظرفیت شناخته می‌شود ابراز کرد: قرار گرفتن در مسیر توسعه کار تیمی هماهنگ را طلب می‌کند و باید بخش‌های مختلف برای تحقق اهداف به همدیگر کمک کنند. وی افزود: برنامه‌نویسی قوی برای دست‌یابی به توسعه همکاری همه‌جانبه می‌طلبد.

این خبر را به اشتراک بگذارید