• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 23 مرداد 1398
کد مطلب : 72236
+
-

بهره‌برداری از 6 طرح   در شهرک صنعتی لردگان


سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از افتتاح 6 طرح صنعتی در شهرک صنعتی لردگان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال تکمیل و بهره‌برداری رسید.

«حمیدرضا فلاح» در گفت‌وگو با فارس با بیان این‌که همزمان با آیین گرامی‌داشت روز حمایت از صنایع کوچک 6 طرح صنعتی در شهرک صنعتی لردگان به بهره‌برداری رسید گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال تکمیل شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به اهمیت امنیت در سرمایه‌گذاری یک ایستگاه آتش‌نشانی مجهز به ساختمان اداری، آشیانه و یک‌ دستگاه خودرو آتش‌نشانی سنگین با اعتباری نزدیک به 10 میلیارد ریال در این شهرک صنعتی افتتاح شد.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی برای تسهیل در سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: تکمیل و بهره‌برداری از جاده شهرک صنعتی شهرستان لردگان می‌تواند به‌ عنوان یک بستر ارزشمند برای سرمایه‌گذاران مورد توجه قرار بگیرد.
فلاح در پایان توضیح داد: زیرسازی و آسفالت معابر، اصلاح شبکه روشنایی، فیبر نوری، شبکه توزیع آب و جدول‌گذاری مجتمع خدماتی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال در شهرک صنعتی لردگان انجام شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید