• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 23 مرداد 1398
کد مطلب : 72231
+
-

شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری با رویکرد جدید در راستای اطلاع‌رسانی دقیق و دسترسی آزاد مردم به اطلاعات در این استان آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، نخستین نشست شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری در استانداری چهارمحال و بختیاری به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و اعضا، تشکیل جلسه داد و مصوبات این جلسه برای پیگیری به اعضا ابلاغ شد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، اطلاع‌رسانی دقیق درباره دستاوردها و فعالیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی‌کننده توطئه دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمن از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال سیاه‌نمایی و دروغ‌پراکنی علیه نظام است که در این زمینه دستگاه‌های اجرایی باید اطلاع‌رسانی دقیق و بموقع را در دستور کار داشته باشند.

«جعفر مردانی» اظهار کرد: در امر اطلاع‌رسانی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها نقش مهمی برعهده دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و دبیر شورای اطلاع‌رسانی نیز گفت: در این شورا ۴ کمیته سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و زیربنایی فعالیت دارد که هر کمیته به صورت تخصصی در این شورا فعالیت می‌کنند.
«جواد کارگران دهکردی» افزود: اهم وظایف شورای اطلاع‌رسانی استان سیاست‌گذاری و تبیین خط مشی اطلاع‌رسانی از عملکرد و دستاوردهای حوزه‌های مختلف، تدوین و ترسیم جهت‌گیری جامع اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی و ساماندهی گردش اطلاعات در استان را شامل می‌شود به نحوی که نوع بهره‌دهی و سامانه ارتباطی در هر دستگاه با شورای اطلاع‌رسانی مشخص است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید