• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 22 مرداد 1398
کد مطلب : 72131
+
-

بین‌الحرمین؛ بورس نوشت‌افزار


اگر قصد خرید نوشت افزار با قیمت مناسب و خرید کالای دلخواه با تنوع بیشتر را دارید بهتر است سری به بازار بین‌الحرمین بزنید.

بازار بین‌الحرمین یکی از معروف‌ترین بازارهای لوازم‌التحریر در تهران است. این بازار راسته‌ای از بازار بزرگ تهران است و در نزدیکی مسجد امام خمینی‌(ره) واقع شده است.

انواع لوازم التحریر، شامل دفتر، مداد، خودکار و سایر نوشت‌افزارهای ضروری برای استفاده دانش‌آموزان و دانشجویان در این بازار به آسانی پیدا می‌شود.

برای راحتی خود، سعی کنید پیش از آغاز سال تحصیلی به بازار بین‌الحرمین مراجعه کنید، در غیراین صورت برای خرید با کیفیت و قیمت مطلوب می‌بایست صبر و حوصله داشته باشید.
اگر با فرزندان دبستانی خود به بازار مراجعه می‌کنید، آب معدنی و خوراکی سبک همراه داشته باشید، چون مسیر طولانی است و در بازار بین‌الحرمین این 2 قلم کالا کیمیاست.

 نشانی پستی بازار بین‌الحرمین؛ خیابان پانزده خرداد، جنب مسجد امام، ورودی پله نوروزخان است.
 
برای دسترسی راحت‌تر به این بازار، بهتر است از مترو استفاده کنید. با سوار شدن در خط یک مترو و پیاده شدن در ایستگاه 15خرداد، می‌توانید به‌راحتی خود را به این بازار در تهران برسانید.

 اما اگر می‌خواهید با تاکسی به بازار بین‌الحرمین بروید باید خود را به چهارراه گلوبندک برسانید، مثلا؛ از پایانه آزادی می‌توانید سوار تاکسی‌های مسیر چهارراه گلوبندک شوید.

از آنجا که محدوده بازار تهران به پیاده‌راه تبدیل شده، می‌بایست پس از پیاده شدن از مترو، اتوبوس یا تاکسی به سمت سبزه‌میدان بروید، بعد از گذشتن از بازار زرگرها، خود را به پله نوروزخان برسانید و بعد از ورودی مسجد امام به سمت چپ تغییر مسیر دهید، وقتی که به نخستین دوراهی رسیدید، این‌بار به سمت راست حرکت کنید، تا به بازار بین‌الحرمین تهران برسید.

 هرجا احساس کردید که مسیر را گم کرده‌اید می‌توانید از رهگذران و بازاری‌ها نشانی بازار بین‌الحرمین را بپرسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید