• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 22 مرداد 1398
کد مطلب : 72124
+
-

35 واحد تولیدی در مرکزی تسهیلات می‌گیرند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۳۵ واحد تولیدی نقاط مختلف این استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند. 

«محمدرضا حاجی‌پور» درگفت وگو با ایرنا افزود: ۲۰۰ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کردند که تاکنون ۳۵ واحد به بانک‌های عامل معرفی و پرونده بقیه آنها در دست بررسی است. 

وی ادامه داد: واحد تولیدی صنایع سلولزی ماریناسان(سهامی خاص) شهر ساوه نیز با تکمیل پرونده به میزان ۱۷۵ میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه دریافت کرد.  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار کرد: مجموع سهمیه تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه این استان 7460 میلیارد ریال با بهره ۱۴ درصد است که متقاضیان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه بهین‌یاب از این ظرفیت برای تأمین سرمایه در گردش، نوسازی و بازسازی یا تکمیل واحدهای تولیدی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی استفاده کنند. 

حاجی‌پور اظهار کرد: سامانه بهین‌یاب از ابتدای امسال فعال شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آن، نوع درخواست و میزان تسهیلات مورد نیاز خود را ثبت کنند. 

سپس درخواست‌های متقاضیان در کارگروه استانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و پس از ابلاغ اعتبارات به بانک‌های عامل، پرونده‌ها به بانک‌ها ارسال می‌شود. وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند درخواست خود را در سایت بهین‌یاب به آدرس www.Behinyab.ir  ثبت و سپس با مراجعه به بخش اطلاعیه‌های سایت سازمان نسبت به تکمیل و ارسال پرسش‌نامه‌های تکمیلی اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی افزود: بیش از نیمی از صنایع استان مرکزی از سال ۹۵ تاکنون موفق به دریافت تسهیلات اقتصادی شده‌اند که ضمن حفظ اشتغال موجود، میزان قابل توجهی اشتغال جدید ایجاد شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید