• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 22 مرداد 1398
کد مطلب : 72092
+
-

آغاز نخستین دوره لیگ ووشوی باشگاه‌های استان

به همت هیأت ووشوی استان قم نخستین دوره مسابقات ووشوی باشگاه‌های استان که به لیگ قهرمانان ووشو موسوم است در خانه ووشوی قم آغاز شد و ووشوکاران جوان قمی برای رقابت در این عرصه روی تشک ساندا رفتند.

به گزارش مهر، در این رقابت‌ها ووشوکاران در ۴ رده سنی و در ترکیب تیم‌های باشگاهی با هم دیدار می‌کنند که در هفته نخست این رقابت‌ها مسابقاتی در همه رده‌های سنی برگزار شد تا چراغ نخستین تجربه رقابت باشگاهی رشته ووشو در قم روشن شود.

در رده سنی نونهالان، ثامن در یک مسابقه نزدیک و فشرده برابر «نجفی تیم» به تساوی ۳ بر ۳ رسید و شهدای جعفریه ۵ بر صفر فجر بسیج کهک را شکست داد. در رده سنی جوانان، شهدای جعفریه در مسابقه‌ای جذاب و دیدنی ۵ بر ۳ از سد تیم «نجفی تیم» عبور کرد. در رده سنی نوجوانان، ستارخان ۶ بر صفر برابر فجر بسیج کهک به برتری رسید و «نجفی تیم» ۴ بر ۳ بر حریف سرسخت خود تیم شهدای جعفریه غلبه کرد. سرانجام در رده بزرگسالان، ثامن ۷ بر صفر خانه ووشو را شکست داد و مبارز ۶ بر ۳ برابر شهدای جعفریه پیروز شد. این مسابقات قرار است در هفته‌های آینده ادامه یابد و تکلیف تیم‌های برتر پس از رقابت دوره‌ای و رفت و برگشت مشخص خواهد شد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید