• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 22 مرداد 1398
کد مطلب : 72071
+
-

اماکن گردشگری استان توسعه می‌یابد

استاندار البرز: از توان سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای توسعه گردشگری استان به‌ویژه در منطقه باغستان استفاده می‌شود

خبر
اماکن گردشگری استان توسعه می‌یابد

استاندار البرز گفت: توسعه اماکن تفریحی البرز یک مطالبه مردمی است و از سوی دیگر دولت ما را به عنوان نمایندگان خود، مامور ایجاد بسترهای رفاه و آسایش مردم کرده است و ما موظف هستیم در چارچوب قانون از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نکنیم.
به گزارش فارس «عزیزالله شهبازی» در نشستی پیرامون تعیین تکلیف اراضی هزارهکتاری دهکده تفریحی و تفرجگاهی باغستان کرج، افزود: بیش از دوسوم جمعیت البرز در شهرستان کرج ساکن هستند، بنابراین باید برای رفاه و آسایش این جمعیت بزرگ تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود. شهبازی گفت: در این نشست مقرر شد که اراضی هزارهکتاری باغستان با حفظ مالکیت دولت به شهرداری تحویل داده شود و مقرر شد تا 15 شهریور شهرداری کرج نسبت به ارائه طرح خود به کارگروه‌های مرتبط استانی اقدام کند. وی با تاکید بر لزوم بهره‌برداری از توان سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای توسعه گردشگری استان به‌ویژه در منطقه باغستان، افزود: پس از طی مراحل تخصصی و کارشناسی، جذب سرمایه‌گذار برای توسعه گردشگری در اراضی هزارهکتاری باغستان از طریق فراخوان صورت می‌گیرد.
استاندار البرز اضافه کرد: همچنین در این نشست پس از گفت‌و‌گو و بررسی‌های تخصصی، تدابیر لازم برای اعطای زمین به نیروی انتظامی البرز برای ایجاد اولین شهرک ترافیک استان اتخاذ شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید