• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
سه شنبه 22 مرداد 1398
کد مطلب : 72043
+
-

حضور 38 تیم ورزشی کرمانشاه در لیگ‌های کشوری

ورزش
حضور 38 تیم ورزشی کرمانشاه در لیگ‌های کشوری

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از افزایش حضور تیم‌های ورزشی کرمانشاه در لیگ‌های مختلف کشوری خبر داد و گفت: امروز در شرایطی هستیم که 38 تیم از کرمانشاه در رشته‌هایی همچون والیبال، کبدی، فوتسال، سپک تاکرا و بسکتبال در لیگ‌های کشوری حضور دارند که تاکنون بی‌سابقه بوده است. 

به گزارش ایسنا، «صابر رحیمی» رشد حوزه‌های ورزش استان را در یک سال گذشته کم‌نظیر توصیف کرد و افزود: خوشبختانه در زمینه مدال‌آوری، پروژه‌ها، اعتبارات و سمن‌ها در این مدت رشد قابل‌ توجهی داشته‌ایم. وی تاکید کرد: هرچند در حوزه ورزش فعالیت‌های گسترده‌ای داریم، این به معنای آن نیست که حوزه جوانان را فراموش کرده‌ایم، بلکه در این حوزه هم فعالیت‌ها و عملکرد قابل قبولی داریم.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان به تحولات حوزه زیرساخت ورزش استان در ماه‌های گذشته هم اشاره‌ای کرد و گفت: حدود 35 سال است که کسی از ترس حاشیه‌ها و برخی مسائل دیگر برای بازسازی زمین چمن شماره یک و 2 مجموعه ورزشی آزادی اقدام نکرده بود، اما ما ورود کردیم. 

وی افزود: زمین چمن مصنوعی شماره 2 این مجموعه با بهترین استانداردها، ظرف یکی - دو هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و زمین چمن شماره یک را نیز به‌زودی زیر کشت می‌بریم. رحیمی احداث پیست چندمنظوره اتومبیلرانی در دهکده المپیک، پیست اسکیت در مجموعه ورزشی 15 خرداد، دیواره صخره‌نوردی و سالن اسکواش را از دیگر پروژه‌های در دست اقدام اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه زیرساخت‌های ورزشی عنوان کرد.

وی در ادامه به میزبانی رویدادهای ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: این اداره کل برای برگزاری هر رویداد ورزشی ملی در استان حتی یک ریال هزینه نمی‌کند، بلکه اعتبارات آن را از مرکز و یا منابع دیگر تامین می‌کند. مدیر کل ورزش و جوانان استان همچنین رفع مشکلات ورزشکاران استان را یکی از اولویت‌های خود دانست و افزود: در این زمینه ارتباط خوبی با ورزشکاران استان برقرار کرده‌ایم و برای رفع مشکلات آنها تلاش می‌کنیم. رحیمی در پایان افزایش ورزشکاران بیمه‌شده استان، توسعه آموزش‌ها و افزایش میزان اعتبارات عمرانی ورزش استان را از برنامه‌های پیش روی اداره کل وررش و جوانان استان اعلام کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید