• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 22 مرداد 1398
کد مطلب : 72040
+
-

برپایی نمایشگاه دستاوردهای مشارکت اجتماعی کردستان

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان از برپایی نمایشگاه بزرگ دستاوردهای مشارکت اجتماعی از ۲۲ تا ۲۸ مرداد سال‌ جاری در سنندج خبر داد. به گزارش ایسنا، «فرانک قدسی» اظهار کرد: طبق مصوبه جلسه مورخ ۲۶ خرداد سال ۹۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی روز ۲۲ مرداد به نام تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی نام‌گذاری شده است.

وی افزود: در نظر داریم به مناسبت هفته مشارکت‌های اجتماعی نمایشگاه بزرگی از دستاوردهای سازمان‌های مردم‌نهاد، فعالان مدنی، دفاتر تسهیلگری و نهادهای مرتبط با امور مشارکت‌های اجتماعی در کردستان برگزار کنیم. قدسی هدف از برگزاری این نمایشگاه را عرضه توانمندی‌های سمن‌ها و هم‌افزایی برای تقویت و توسعه فعالیت‌های اجتماعی عنوان کرد.

این مسئول از علاقه‌مندان حضور در این نمایشگاه درخواست کرد: آمادگی خود را به صورت مکتوب به معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل امور اجتماعی استانداری کردستان اعلام کنند. وی از برپایی ۳۵ غرفه شامل دستاوردهای سازمان‌های مردم‌نهاد و دفاتر تسهیلگری در این نمایشگاه خبر داد و گفت: نمایشگاه بزرگ دستاوردهای مشارکت اجتماعی از ۲۲ تا ۲۸ مرداد سال‌ جاری در عمارت خسروآباد سنندج برگزار می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید