• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 22 مرداد 1398
کد مطلب : 72039
+
-

اختصاص سهمیه مسکن مهر به خبرنگاران کرمانشاه

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه از اختصاص سهمیه مسکن مهر به خبرنگاران کرمانشاه خبر داد. به گزارش ایسنا، «وحید نیشابوری» از پیگیری خانه مطبوعات و همکاری معاونت عمرانی استانداری برای اختصاص سهمیه مسکن مهر به خبرنگاران کرمانشاهی خبر داد و اظهار کرد: بر این اساس، تعدادی از واحدهای مسکن مهر شهرک تلاش برای واگذاری به خبرنگاران کرمانشاه اختصاص یافته است.

وی قیمت در نظر گرفته شده برای واگذاری این واحدهای مسکونی به خبرنگاران را 130 میلیون تومان پرداختی و 40 میلیون تومان وام اعلام کرد.  مدیرعامل خانه مطبوعات استان با بیان این‌که هر واحد در نظر گرفته شده حدود 80 متر مساحت دارد عنوان کرد: خبرنگارانی که برای استفاده از این سهمیه تمایل دارند می‌توانند 130 میلیون تومان را به صورت دو قسط 65 میلیون تومانی پرداخت کنند.  رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان نیز در این باره گفت: حدود یک دهه پیش و زمانی که وضعیت قیمت مسکن مناسب‌تر بود، توانستیم حدود 300 واحد مسکونی را برای واگذاری به خبرنگاران استان سهمیه بگیریم.

«فریدون معتمدیان» افزود: آن زمان تنها حدود 30-40 خبرنگار از این سهمیه استفاده کردند و به علت عدم استقبال دیگر خبرنگاران این سهمیه بازگشت خورد. رئیس خانه مطبوعات استان یادآور شد: هرچند سهمیه‌ای که اخیرا گرفته‌ایم به لحاظ قیمتی بسیار بالاتر از دوره قبل است، امیدواریم خبرنگاران استفاده کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید