• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
سه شنبه 22 مرداد 1398
کد مطلب : 72029
+
-

ساماندهی اختصاص سهمیه‌ آرد به نانوایی‌های آذربایجان شرقی

خبر
ساماندهی اختصاص سهمیه‌ آرد به نانوایی‌های آذربایجان شرقی

طرح پایش واحدهای نانوایی آذربایجان شرقی با هدف واقعی‌سازی سهمیه‌ها، جلوگیری از هدررفت منابع و برنامه‌ریزی بهینه برای تأمین ارزاق اساسی مردم در یک ماه آینده با همکاری ادارات صمت شهرستان‌ها، اتحادیه مربوطه، ادارات غله و بهداشت در استان عملیاتی می‌شود. به گزارش فارس، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: از مصرف‌کنندگان واقعی آرد برای تأمین نان مورد نیاز مردم حمایت و سهمیه براساس میزان تولید به واحدهای صنفی این حوزه اختصاص داده می‌شود. 

 «غلامعلی راستی» با تبیین اهمیت و ضرورت اجرای طرح پایش بر عدم اختصاص سهمیه برای واحدهای تعطیل و کاهش سهمیه مازاد بر مصرف واحدهای نانوایی در استان تأکید کرد و افزود: راستی‌آزمایی اطلاعات موجود در سامانه اداره غله با اجرای طرح پایش واحدهای نانوایی امکان‌پذیر خواهد شد و نتایج حاصله به بهبود برنامه‌های توزیع و تخصیص آرد استان و تسهیل تأمین معیشت مردم منجر خواهد شد.

وی بیان کرد: هرگونه مسئولیت واحدهای صنفی براساس قانون نظام صنفی برعهده صاحبان پروانه‌های کسب است و با واگذاری یا انتقال حق بهره‌برداری از واحد صنفی تخلفات احتمالی از تعهد صاحب پروانه کسب نسبت به رعایت قانون کم نخواهد کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید