• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
سه شنبه 22 مرداد 1398
کد مطلب : 72018
+
-

تجهیز مدارس بوشهر به وسایل سرمایشی

نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برای خرید وسایل سرمایشی به مدارس استان تخصیص یافته که این مهم برای اولین بار است. به گزارش مهر، حجت الاسلام «عبدالحمید خدری» در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: انتصاب یک نیروی بومی منطقه در منصب مهمی چون ریاست آموزش و پرورش از اقدامات تحسین برانگیزی است که سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر  در شهرستان دیلم به کار گرفته است.

وی افزود: تغییرات در آموزش و پرورش استان بوشهر از بدو ورود سرپرست جدید اداره کل بسیار محسوس بوده و همه‌ آن‌ها در جهت پیشبرد بهتر اهداف آموزشی و پرورشی است. نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مصادیق این تغییرات رایزنی مناسب با رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور است که طی آن بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برای خرید وسایل سرمایشی به مدارس استان تخصیص یافته که این مهم برای اولین بار است.

خدری همچنین ضمن تشکر از زحمات «عباس امید» به عنوان مدیر پیشین آموزش و پرورش دیلم بیان کرد: تلاش شبانه روزی، جهد و برنامه ریزی از خصوصیات بارز این نیروی بومی است و برای ایشان در پست جدید که سرپرست معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خواهد بود آرزوی موفقیت می کنم.

وی همچنین ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر جدید آموزش و پرورش دیلم ، وی را فردی مسلط و دارای کارنامه‌ای قابل قبول دانست و عنوان کرد: امیداست با این انتصاب، روزهای درخشان و موفقی در آموزش و پرورش دیلم رقم بخورد.در این آیین از خدمات عباس امید مدیر پیشین تقدیر و «محمدمهدی محسنی» مدیر جدید آموزش و پرورش دیلم معارفه شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید