• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71895
+
-

نکته بازی

شما درآمدزایی کنید، ما ببینیم
زنوزی، مالک تراکتورسازی گفته مشکل بزرگ باشگاه‌های ایران ناتوانی در درآمدزایی است؛ یک ادعای درست و دقیق که درد دل همه منتقدان است. در عین حال خوشحال می‌شویم اگر بدانیم شخص ایشان طی یک سالی که از عمر حضورش در تراکتورسازی می‌گذرد چه گام‌هایی در این مسیر برداشته است؟ در این مدت  تراکتور تنها خرج کرده؛ آن هم خرج‌های اساسی که فقط شکل دلاری‌اش به آمد‌و‌شد امثال توشاک، لیکنز، استوکس، لی اروین، فورستر، کنستانت و اخیرا دوستانتوس مربوط می‌شود. حالا بازیکنان ایرانی به کنار. البته تیم مال خود آقای زنوزی است و هر جور دوست دارند می‌توانند هزینه کنند، اما ایشان پول را از بیرون فوتبال می‌آورند و در باشگاه خرج می‌کنند. حتی بلیت‌فروشی برای هواداران هم تقریبا رایگان است. خوب است اول خود آقای زنوزی درآمدزایی کند تا دیگران یاد بگیرند.

خیلی پیشرفت کردی اخوی!
4هفته از فصل جدید لیگ کرواسی گذشت و صادق محرمی هنوز یک دقیقه هم برای دیناموزاگرب بازی نکرده است. دینامو در هفته چهارم با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد و این در حالی بود که محرمی در فهرست 18نفره هم قرار‌نداشت؛ مثل 3بازی قبلی. پیش از شروع فصل هم سرمربی این تیم گفته بود محرمی اولویت چهارمش برای بازی کردن در پست دفاع راست است. صادق که وسط محرومیت پرسپولیس را رها کرد و رفت تا پیشرفت کند، پارسال جسته و گریخته برای دینامو بازی می‌کرد و مخصوصا در مسابقات کم‌اهمیت‌تر به میدان می‌رفت، اما امسال فعلا در لیست 18نفره هم قرار نگرفته و اگر بنا باشد همینطور پیشرفت کند، احتمالا سال آینده حتی کارت هواداری‌اش را برای حضور روی سکوها و تماشای رایگان مسابقات تمدید نخواهند کرد! 

همان همیشگی
کار امید ابراهیمی با الاهلی گره خورده و این بازیکن که فصل گذشته قراردادی دوساله با تیم قطری بسته بود، حالا باید باشگاه را ترک کند. از قرار معلوم الاهلی یک بازیکن جدید خریده و سهمیه بازیکنان خارجی‌اش پر شده، بنابراین راه چاره در حذف ابراهیمی است. امید سال گذشته در شرایطی استقلال را ترک کرد که یکی از ستون‌های این تیم به شمار می‌رفت، اما فقط یک سال بعد از حضور در الاهلی، حالا انگار دل قطری‌ها را زده و آنها دنبال قطع همکاری با این بازیکن هستند. این همان کاری است که تیم‌های عربی سال‌هاست با بازیکنان ایرانی انجام می‌دهند. پژمان منتظری را ببینید که سال‌های اوجش را در قطر پشت سر گذاشت و دیگر تبدیل به آن بازیکن سابق نشد، اشکان دژاگه را تماشا کنید که حضور در العربی، کمر فوتبالش را شکست. حالا هم نوبت امید است؛ بازیکنی که می‌گویند استقلال هم از شایعه بازگشت او استقبال نکرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید