• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71846
+
-

کوچه موثقی بورس اسباب‌بازی


اگر شما هم قصد خرید جدیدترین اسباب‌بازی‌ها با قیمت مناسب برای فرزند دلبندتان و حوصله گشت‌و‌گذار در دنیای این محصولات را دارید باید شال و کلاه کنید و به کوچه(پاساژ) سه‌طبقه موثقی به عنوان بزرگ‌ترین مرکز فروش اسباب‌بازی در شهر تهران بروید.

گذر زمان و سیر تحول کسب‌و‌کارها حتی بازار اسباب‌بازی‌فروشان را نیز بی‌نصیب نگذاشته و فروشندگان این محصولات طی 30سال گذشته به تدریج از خیابان جمهوری (نادری قدیم) در پاساژ موثقی دورهم جمع شده و این کوچه‌های تنگ قدیمی را به بورس بازار اسباب‌بازی تبدیل کرده‌اند.

کوچه موثقی در بازار بزرگ تهران و بین خیابان ناصرخسرو و پامنار، روبه‌روی بانک رفاه قرار دارد و بهترین راه دسترسی به آن از طریق ایستگاه متروی پانزده خرداد است. بر این اساس استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای دسترسی به راسته بازار پیشنهاد می‌شود.

پاساژ موثقی قبل از پایان ساعت طرح ترافیک تعطیل می‌شود و روزهای تعطیل و جمعه‌ها نیز باز نیست.

در این پاساژ از شیر مرغ تا جان آدمیزاد اسباب‌بازی در معرض دید مشتریان قرار می‌گیرد. با وجود این، پیشنهاد می‌شود اگر قصد هزینه کمتر با خرید یک یا 2 اسباب‌بازی را دارید، در این سفر فرزندانتان را  با خود همراه نکنید.

در کوچه موثقی انواع اسباب‌بازی از انواع ماشین‌های دستی و برقی وعروسک‌ها نوستالژیک گرفته تا مدل‌های متفاوت پازل، لگو و... چشم‌نوازی می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید