• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71805
+
-

درخواست پلیس برای حمایت از جنگلبان‌ها

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اهمیت حفظ و صیانت از جنگل‌ها و مراتع برای نسل‌های آینده، گفت: یگان حفاظت از جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری برای حفظ ثروت ملی در دورترین نقاط طبیعت کشور تلاش می‌کند.
سردار محمد شرفی در سومین جشنواره ملی روز جنگلبان با مهم ارزیابی کردن رسالت سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور، همه نهادهای مردمی را به حفاظت و نگهداشت منابع طبیعی و مشارکت در پویش اجتماعی «من یک جنگلبانم» دعوت کرد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه جنگلبانان در زمره ضابطان خاص دستگاه قضایی به شمار می‌روند و حمایت‌های ویژه مسئولان کشوری را می‌طلبند، تصریح کرد: از مراجع قانونگذار کشور درخواست می‌کنیم از جنگلبانان در مبارزه با مجرمان حمایت کنند و با وضع قوانین بازدارنده همیار و همراه تلاشگران و حافظان منابع طبیعی کشور باشند.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه گفت: از همه صاحبان قلم، هنرمندان و ورزشکاران که در نظام اطلاع‌رسانی و اجتماعی کشور نقش‌آفرین هستند دعوت می‌شود با ورود به صحنه حفاظت و صیانت از منابع طبیعی کشور از هدررفت جنگل‌ها و مراتع، این نعمت الهی که میراث گرانقدر گذشتگان است، جلوگیری کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید